همیشه آبی


تصمیم گرفتم وب رو واگذار کنم.چون اولا حوصله اداره کردنشو ندارم دوما میخوام درس بخونم.هرکی داوطلب برای اداره اینجا بود،توی نظرات بگه تا رمز عبور رو براش بفرستم
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ جمعه 6 بهمن 1398برچسب:,ÓÜÇÚÊ 6:30 äæíÓäÏå دل آرام??
تصمیم گرفتم وب رو واگذار کنم.چون اولا حوصله اداره کردنشو ندارم دوما میخوام درس بخونم.هرکی داوطلب برای اداره اینجا بود،توی نظرات بگه تا رمز عبور رو براش بفرستم
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 6:30 äæíÓäÏå دل آرام??
کلیپ گلهای استقلال به ابومسلم در جام حذفی

گل اول توسط جی لوئید ساموئل



دانلود


گل دوم و چهارم توسط فرزاد حاتمی



گل دوم

گل چهارم

گل سوم توسط جواد نکونام



دانلود

گل پنجم توسط پژمان منتظری


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 21 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 19:52 äæíÓäÏå دل آرام??


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 21 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 19:52 äæíÓäÏå دل آرام??
تیم فوتبال بارسلونا برترین تیم جهان در سال 2012 میلادی شد.
استقلال سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 / بارسلونا بهترین باشگاه دنیا
بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.


http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2013/01/4271_orig.jpg

فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال فهرست 400 باشگاه برتر دنیا در سال 2012 را اعلام کرد که بر این اساس تیم فوتبال بارسلونا در صدر این فهرست با 307 امتیاز قرار گرفت.تیم‌های چلسی انگلیس با 279 و بوکاجونیورز آرژانتین با 278 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در میان تیم‌های آسیایی اولسان هیوندای کره‌جنوبی با 190 امتیاز در مکان 33 جهان و اول آسیا است و پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی با 149 امتیاز در مکان دوم آسیا و 62 جهان قرار دارد.

استقلال ایران هم با 121 امتیاز در مکان سوم قاره کهن و 107 جهان است.

تیم استقلال ایران به عنوان سومین تیم برتر آسیا در سال 2012 شناخته شد.

 فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال فهرست 400 باشگاه برتر دنیا در سال 2012 را اعلام کرد که بر این اساس اولسان هیوندای کره‌جنوبی با 190 امتیاز در مکان 33 جهان و اول آسیا است

پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی با 149 امتیاز در مکان دوم آسیا و 62 جهان قرار دارد و استقلال ایران با 121 امتیاز در مکان 107 جهان ،سوم آسیا و همچنین تیم نخست در جمع تیم های ایرانی قرار دارد.

الهلال عربستان هم با 119.5 امتیاز در مکان 109 جهان و چهارم آسیا است.

در این میان سپاهان ایران با 102 امتیاز در مکان 146 جهان قرار دارد و پرسپولیس هم با 75 امتیاز در رتبه 295 جهان قرار دارد.

آبی پوشان این عنوان با ارزش را بالاتر از باشگاههایی نظیر:آ.اس رم ایتالیا،کوریتیبا برزیل،راپید بخارست رومانی،کاشیوا ریزول ژاپن و ...کسب کردند.  


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 21 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 19:52 äæíÓäÏå دل آرام??
سلام بچه ها!ببخشید یه مدتی نیومدم.یک عوضی وبمو هک کرده بود.اما خدارو شکر درست شد.واقعیتش وقتی اومدم با این همه نظر جا خوردم.ازتون ممنون و به زودی تایید میشن.راستی من توی وب دنا هم فعالیت می کنم.می خوام بترکونم.حتما اونجا هم برید: kalkalesorkhabi.lxb.ir تا بعد...
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 10:32 äæíÓäÏå دل آرام??
سلام!بر وبچه های استقلالی توجه کنند که قراره از طرف وب،به استقلالی ها کارت هواداری بدیم(توسط خودم طراحی شدن).احتیاجی به پرداخت پول نیست وفقط کافیه اسمتون وآیدی تونو دربخش نظرات بگید.حداکثر تا 24ساعت بعدش،کارت هواداری بهتون میل میشه وجزو هواداران رسمی استقلال به شمار می آیید.منتظرم
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ دو شنبه 11 دی 1398برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:34 äæíÓäÏå دل آرام??
-روبوسی نکونام ومجیدی درتمرین دیروز استقلال؛نکونام:اگر مجیدی هم بازوبند رابه من بدهد،آنرا روی بازوی خودش می بندم...فتح الله زاده:نکونام هیچ جا نمی رود،کارت فرهاد را می گیریم...نظرخواهی قلعه نویی از 6 بازیکن درباره کاپیتانی،4نفر موافق فرهاد مجیدی،2 نفر مخالف
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ شنبه 9 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:0 äæíÓäÏå دل آرام??

شاد کردن دل یک هوادار هم برایم ارزشمند است


فرهاد مجیدی در مورد جلسه امشب با علی فتح‌‌الله‌زاده مبنی بر مذاکره برای بازگشت به استقلال گفت: واقعیت این است که برایم بازی کردن در استقلال خیلی مهم بود و دوست داشتم شرایطی فراهم شود که با پیراهن تیمی که سالها در آن فوتبال بازی کرده بودم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. خوشبختانه مذاکراتی با آقای فتح‌‌الله‌زاده انجام دادیم و در نهایت تصمیم به بازگشت من گرفته شد اگر از آمدن من حتی یک هوادار خوشحال شود این موضوع برایم کافی است. قرارداد من با استقلال یک سال و نیمه است و تا آنجا که توان داشته باشم برای این تیم تلاشم را می‌کنم.

مجیدی در مورد ‌وجود اختلافات گذشته با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد:‌ در مورد گذشته سؤال نکنید و در این ارتباط فعلاً حرفی نمی‌زنم.

وی در مورد اعتراض برخی از هواداران ناصر حجازی به او در مورد بازگشت به استقلال اظهار داشت: من چیزی ندیدم نباید فراموش کنیم که حجازی نه تنها اسطوره من بلکه اسطوره تمام استقلالی‌ها و حتی خود امیر قلعه‌‌نویی است آقای حجازی برای تمامی استقلالی‌ها عزیز است و همیشه در زمان مربیگیری به من لطف داشتند برای من مهم پیراهن استقلال و هواداران این تیم است و اگر می‌دانستم یک هوادار استقلال با آمدن من خوشحال می‌شود این کار را می‌کردم.

شماره 7 سابق استقلال در مورد شرایط بدنی‌ و اینکه اگر در هفته‌های ابتدایی نیمکت نشین بود از این مسئله ناراحت نخواهد شد، گفت: مطمئناً به دلیل اینکه مدتی تمرین نداشتم دو هفته بدنسازی می‌کنم با یک بدنساز صحبت کرده‌ام و تا شرایطم جسمی‌ام مهیا نشود بازی نخواهم کرد.

مجیدی در مورد اینکه در ابتدای فصل آیا مسئله کاپیتانی باعث شد به استقلال نیاید، خاطرنشان کرد: چنین بحثی در میان نبوده و دوست ندارم به گذشته بازگردم. کاپیتانی تیم استقلال برایم افتخار است اما شرایطی پیش آمد که باعث شد به استقلال نپیوندم. بحث کاپیتانی در میان نبوده است اگر یادتان باشد در یک مسابقه برای ایجاد همدلی بازوبند کاپیتانی را به دست شریفات که یکی از جوان‌ترین بازیکنان تیم است بستم. کاپیتانی خیلی ارزش دارد اما نه به این اندازه که در استقلال بازی نکنم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی در مورد بازگشت به استقلال صحبت داشته و اینکه در این مدت در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است، اظهار داشت:‌ با آقای قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کرده‌ام و آقایان به من گفتند هر زمان شرایط فراهم شود در کلاس‌های مربگیری شرکت کنم، برایم باشگاه استقلال بسیار مهم است و دوست داشتم شرایطی ایجاد شود که در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و باز هم می‌گویم اگر می‌دانستم دل یک هوادار با آمدن من شاد می‌شود برایم بسیار اهمیت داشت.

مجیدی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی در جلسه قرارداد نکونام حضور داشت اما در جلسه امروز او با فتح‌‌الله‌زاده، قلعه نویی نبود، گفت: من فکر نمی‌کنم حضور قلعه‌نویی در جلسه بستن قرارداد لازم باشد به هر حال این سؤال را باید از ایشان بپرسید. البته سؤال شما اصلاً سؤالی نیست که من به خواهم به آن جواب بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که قبلاً‌ یکسری مشکلات وجود داشته و آیا این مسائل حل شده است، گفت: من با ایشان صحبت کردم و مشکل خاصی وجود ندارد.

مجیدی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه قبل و بعد از شروع جلسه دو دستگی بین تماشاگران به وجود آمده، گفت: من دودستگی ندیدم اما مطمئن هستم که هواداران آقای حجازی هم از بازگشت من به استقلال خوشحال هستند. هواداران استقلال تیم را دوست دارند، مرحوم حجازی اسطوره ما است و خواهد بود و تصور نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. مطمئن هستم هواداران مرحوم حجازی هم از بازگشت من خوشحال هستند.

فرهاد مجیدی در خصوص اینکه هواداران استقلال منتظر بازگشت وی بودند،‌ گفت: اتفاقاً یکی از دلایل که باعث شده به استقلال برگردم همین بود.

وی در خصوص اینکه پس چرا استقلال را ترک کرد،‌ گفت:‌ من نمی‌خواهم به گذشته برگردم و تنها اشتباهی که کردم این بود که باید صبرم را بیشتر می‌کردم ولی باز هم تأکید می‌کنم که شرایطی به وجود آمد که نمی‌خواهم در خصوص آن صحبت کنم.

مجیدی صدور بیانیه در خصوص اینکه نمی‌خواهد به استقلال برگردد را تکذیب کرد و گفت: هر صحبتی انجام بدهم، خودم این کار را خواهم کرد و هیچ بیانیه‌ای صادر نکرده‌ام.

وی در خصوص اظهار نظر پرویز مظلومی مبنی بر اینکه شاید اگر مجیدی می‌ماند قهرمان می‌شدیم، گفت: مظلومی یک استقلالی است و مطمئناً اگر استقلال هم نتیجه بگیرد او خوشحال خواهد شد.

خبرنگاری پرسید چه قولی به هواداران استقلال برای دربی می‌دهید که مجیدی گفت: من هیچ قولی نمی‌دهم اما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم که بهترین بازی‌ها را انجام بدهم.

وی افزود: استقلال همیشه جزو مدعیان قهرمانی است ولی تیم‌های دیگری هم هستند که کار کنند و نتیجه بگیرند. بازیکنان استقلال تا نیم‌فصل خوب کار کردند و ان‌شاءالله در پایان فصل کاری کنیم که هواداران استقلال هم خوشحال شوند.

وی در خصوص هم‌گروهی استقلال با تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های عربی همیشه از استقلال می‌ترسند و مطمئن باشید که با قدرت پا به آن مسابقات خواهیم گذاشت.

مجیدی در خصوص عکسی که از او در ورزشگاه نیوکمپ منتشر شده است، گفت:‌ شرایطی پیش آمد که من در آنجا حضور پیدا کنم و با مدیر موزه آقای آلفونسو صحبت‌هایی را انجام دادم که بتوانم در آنجا حضور پیدا کنم و از ایشان خواهش کردم که در این کمپ حضور پیدا کند. من در آنجا هیچکدام از بازیکنان مطرح بارسلونا را ندیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورتی در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کنید آیا لطمه‌ای به استقلال نمی‌خورد، گفت: من در خصوص این مسئله با قلعه‌نویی و فتح‌‌الله‌زاده صحبت کردم و ایشان گفت تا آنجا که بشود به تو کمک می‌کنیم که بتوانی در کلاس‌ها شرکت کنی ولی باید حتماً در کلاس‌ها شرکت کنم و اگر این کار را نکنم در جلسات قبلی که شرکت کرده‌ام غیبت خورده و عملاً مجدداً ‌از ابتدا باید شروع کنم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون حاشیه‌های حضورش در استقلال توسط برخی از هواداران مطرح می‌شود، گفت: هواداران استقلال این تیم را دوست دارند و مطمئن هستم از تیم حمایت می‌کنند تا در آسیا هم بتوانیم موفق باشیم.

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا در نیم‌فصل دوم کاپیتان استقلال هستید، گفت: اصلاً مهم نیست و من منی‌دانم چرا چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود شاید ابتدای فصل چنین صحبت‌هایی مطرح شد اما من نمی‌خواهم در مورد این مسئله زیاد صحبت کنم بازیکنان استقلال بازیکنان بزرگی هستند و هر کدام می‌توانند کاپیتان استقلال باشند رحمتی کاپتیان تیم است و تجربه حضور در تیم ملی را دارد نکونام نیز در تیم حضور دارد و پژمان منتظری نیز سال‌ها در این تیم زحمت کشیده است. هنگامی که به استقلال آمدم بازیکنانی در این تیم وجود داشتند که از من بیشتر در این تیم بازی کرده بودند اما امیرحسین صادقی بازوبند کاپیتانی را به من داد. او فرهنگ خودش را نشان داد که در باشگاه بزرگی پرورش پیدا کرده است. این مسئله احترام به پیشکسوت بود و خواهش می‌کنم چنین مسئله‌ای را بزرگ نکنید.

وی در خصوص اینکه چه زمانی در تمرین آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد، گفت: فردا یا پس فردا در تمرینات حاضر خواهم شد.

مجیدی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید در فوتبال ما حسادت و چشم و هم چشمی وجود دارد،‌ گفت:‌ در کل فوتبال دنیا چنین مسئله‌ای است و فقط در ایران چنین مسئله‌ای نیست همه جای دنیا و در تمام باشگاه‌ها چنین مسائلی مطرح می‌شود. 

وی در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا ممکن است به پیشنهاد تیم ملی هم فکر کنید، گفت: شما اجازه بدهید در استقلال بازی کنم و بعد از آن ببینم که چه می‌شود. اگر بتوانم به تیم ملی هم کمک بکنم با تمام وجود این کار را خواهم کرد.


فتح الله زاده : فرهاد برای استقلال از پیشنهادات وحشتناکی گذشت

علی فتح‌‌الله‌زاده پس از عقد قرارداد با فرهاد مجیدی اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که توانستم به قولی که داده بودم عمل کنم و کار سختی را انجام دادم.

وی افزود: حالا می‌بینید که ساعت 12:30 شب است و فرهاد مجیدی هم یک بازیکن معمولی نیست که این همه خبرنگار برایش به اینجا آمده است. مجیدی ماهی بزرگی بود که در هر طوری نمی‌افتاد و به خاطر استقلال پیشنهاد مالی وحشتناکی را رد کرد و جالب است که بگویم می‌خواستم مهر قرارداد او را روی برگه بزنیم ولی به همکارم گفتم که از داخل کشویم مهر را بیاورد که اتفاقاً او مهری برای نماز خواندن آورده بود.

فتح‌‌الله‌زاده تأکید کرد:‌ البته سوره‌ای را برای عقد قرارداد با فرهاد مجیدی انتخاب کردیم که بسیار سوره خوب و مبارکی بود و از این اتفاق خیلی خوشحال هستم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحران کاپیتانی در استقلال به وجود نمی‌آید گفت: خود رحمتی هم بازوبند را به مجیدی می‌دهد و هیچ دو دستگی در خصوص کاپیتانی وجود ندارد.

وی در خصوص دودستگی میان هواداران استقلال که قبل از شروع جلسه اتفاق افتاد، گفت: می‌خواهید فردا بگویم آنهایی که مجیدی را دوست دارند به اینجا بیایند. یک عده دوست ندارند که فرهاد مجیدی به استقلال بیاید و من فکر می‌کنم فقط چند نفر آن پایین بودند.

خبرنگاری پرسید یعنی بازیکن مخالف نداریم که با فرهاد مجیدی و حضورش موافق نباشد که فتح‌‌الله‌زاده گفت: او به عشق هواداران استقلال به این تیم برگشته و از این بابت خوشحال هستم

خيلي خوشحالم...سال قبل همين ماه چه روزاي بدي داشتيم...هوادارا بايداولين بازي كه فرهادمياداستاديوموپركنن..


لبخند فرهاد پس از ترک دفتر فتح الله زاده

بقيه عكسها ادامه ي مطلب




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

سرانجام معاوضه انجام شد / موسوی استقلالی شد

مطابق با قول و قراری که دو باشگاه استقلال با نفت تهران داشت، امین منوچهری و میثم حسینی از تیم استقلال با نفت تهران به توافق رسیدند و به این تیم پیوستند.

ایمان موسوی، مهاجم تیم نفت قراردادش را با این تیم فسخ کرد و با استقلال به توافق رسید.

موسوی و فرهاد مجیدی احتمالا فردا قرادادشان را در هیئت فوتبال به ثبت می‌رسانند

گفته بودعاشق فرهادم...فرداچه حالی کنه باهاش بره ثبت کنه


فرهاد فردا ظهر ثبت می کند و عصر تمرین

فرهاد مجیدی به احتمال فراوان روز چهارشنبه قراردادش با استقلال را ثبت می کند.

وی که دوشنبه شب برای بازگشت به استقلال با مدیرعامل باشگاه به توافق رسید، احتمالا ظهر چهارشنبه به هیات فوتبال می رود تا قراردادش را با آبی پوشان ثبت کند.

بر این اساس، مجیدی عصر فردا به کمپ زنده یاد ناصر حجازی می رود تا تمرینات خود را با استقلال آغاز کند

* دربی 76 جمعه ششم بهمن ساعت 15




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

ثبت قرارداد فرهاد در 2,3 روز آینده انجام می شود

فرهاد مجیدی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب بعد از نشست با مدیرعامل باشگاه استقلال موافقت خود را با بازگشت به این تیم اعلام کرد.

بنابراعلام دست اندرکاران وپایگاه خبری باشگاه استقلال قرار بود قرارداداین بازیکن امروز ساعت 4 و 4دقیقه عصربه نشانه 4 برد پیاپی استقلال در دربی ثبت شود وعصر در تمرین امروز این تیم هم شرکت کند،اما باشگاه استقلال اعلام کردکه برنامه به هم خورده است و این قرارداد در روزهای آینده ثبت می شود.

این درحالی است که خبرهایی مبنی براینکه مجیدی به دلایلی از پیوستن به استقلال پشیمان شده، منتشر شده است.

باشگاه استقلال دلیل عدم ثبت این قرارداد و شرکت نکردن مجیدی در تمرینات را تعیین محل بازی این تیم تنها 72ساعت مانده به بازی این تیم برابر گهر اعلام کرده است.

این باشگاه افزود:‌ با اعلام میزبانی دورود برنامه تمرینی استقلال به ساعت 13و30 موکول شد تا تیم راهی محل مسابقه شود و به این دلیل حضور مجیدی در ساعت 16 در هیات فوتبال و سپس تمرین منتفی شد.

باشگاه استقلال اعلام کرده است که مشکلی بین مجیدی واین باشگاه وجود نداردو وی طی روزهای آینده قرارداد خود را ثبت می کند.


فتح الله زاده : مجیدی پشیمان نشده , ثبت می کند

شنیدیم مجیدی از حضور در استقلال پشیمان شده است؟

چنین چیزی نیست. چه کسی چنین حرفی را زده؟

شایعه شده او به خاطر اتفاقات آن شب پشیمان شده و قراردادش را هم ثبت نمی‌کند.

من خودم به مجیدی گفتم که چند روزی استراحت کند و از این هیاهو و حواشی دور باشد. مجیدی به زودی قراردادش را با استقلال ثبت می‌کند.

با جذب این بازیکن پرونده نقل و انتقالات استقلال بسته شد؟

هنوز هم اگر نیاز باشد بازیکن جذب می‌کنیم و پرونده نقل و انتقالات بسته نشد.

مدیرعامل باشگاه گهر گفته، مگر فوتبال فقط به باشگاه استقلال تعلق دارد که این همه اعتراض می‌کنند؟

به نظر من ایشان به جای اینکه این همه مصاحبه کند و این همه وقت برای این همه حرف‌ها بگذارد، زمان را برای استادیومش هزینه کند که فدراسیون 40 ایراد از آنجا نگیرد. من فکر می‌کنم آیت‌الله‌زاده جور همه مردم استانش را کشیده و مدام مصاحبه می‌کند ما که اعتراضی نمی‌کنیم. یک هفته است که می‌گوییم هر کجا بازی بگذارند، می‌رویم. تمامی ایرادها را هم فدراسیون گرفته اما ظاهرا آیت‌الله‌زاده دوست دارد به این جور مسائل دامن بزند. شما یک مصاحبه از من پیدا کنید که گفته باشم به دورود نمی‌رویم.

پس مشکلی بابت بازی در دورود ندارید؟

نه که نداریم، باز هم می‌گویم به مردم دورود، درود می‌فرستم و حتی اگر در روستاهای این شهر هم بازی بگذارند، به میدان می‌روم.

تکلیف زمینی که برای استقلال به دنبالش بودید، چه شد؟

همچنان پیگیر کارها هستیم و در صورتی که همه چیز مهیا شود، برای ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال اقدام خواهیم کرد


هواداران آبی از نیامدن فرهاد مجیدی سر تمرین ناراحت شدند

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران که فقط برای دیدن تمرین فرهاد مجیدی، عصر امروز (چهارشنبه) راهی کمپ زنده یاد ناصر حجازی شده بودند، از حضور نیافتن این بازیکن در محل تمرین ابراز نارضایتی کردند.
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ایرنا گفت:

امروز فقط به خاطر فرهاد مجیدی در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافته ایم که از آمادگی جسمانی او مطلع شویم اما او نیامد!

ˈحامد رحمانیˈ از محله نازی آباد تهران گفت: رسانه ها اعلام کرده بودند فرهاد مجیدی، ساعت 16 و 04 دقیقه عصر امروز در تمرین حضور پیدا می کند اما هر چه منتظر ماندیم تا مجیدی را ببینیم، خبری از او نشد.

وی در خصوص مشکلات فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی با یکدیگر در ماه های گذشته گفت: برای ما، مهم نتیجه گرفتن تیم استقلال است اما باید قبول کنیم حدود 70 درصد از هواداران استقلال به عشق فرهاد مجیدی و ˈناصر حجازیˈ در ورزشگاه حضور می یابند و این تیم را تشویق می کنند.

این هوادار آبی پوشان پایتخت گفت: ما دوست نداریم اگر استقلال در پایان فصل به نتایج دلخواه دست پیدا نکرد، تقصیر را به گردن هواداران ˈناصر حجازیˈ بیاندازند.

مجیدی شاگرد ناصر حجازی بوده و مکتب حجازی مکتب تمام استقلالی ها است نه عده ای خاص.

ˈعلی پوراللهˈ از محدوده نواب تهران گفت: قهرمانی استقلال را بدون مجیدی نمی خواهیم و جام قهرمانی زمانی برای ما لذت بخش است که مجیدی آن را بالا ببرد.

وی افزود: علاقه شدیدی به تیم استقلال دارم اما امروز به خاطر مجیدی در محل تمرین حضور یافتیم که نیامد!

این هوادار ابراز امیدواری کرد، فرهاد مجیدی هر چه زودتر به تمرینات آبی پوشان بازگردد و هواداران را خوشحال کند.

ˈحمید عبدالحسنیˈ یکی دیگر از هواداران استقلال که از منطقه اشکذر یزد است و در منطقه افسریه تهران زندگی می کند، گفت: برای قبولی در کارشناسی ارشد هر روز صبح تا شب به کتابخانه می روم؛ از افسریه تا غرب تهران را حدود دو ساعت در راه بوده ام تا فقط فرهاد مجیدی را در تمرین تیم استقلال ببینم اما او نیامد!

وی تصریح کرد: از مجیدی فقط یک انتظار دارم و آن اینکه حال که در تمرین شرکت نمی کند با توجه به اعلام قبلی باشگاه استقلال حداقل ساعت 16 در محل کمپ استقلال حاضر می شد تا دوستارانش او را ببیند و خوشحال شوند!

این طرفدار گفت: بازی فرهاد مجیدی را زیاد تماشا کرده ایم اما بعد از چندین ماه دوری از استقلال دوست داشتیم او را ببینیم که از بابت نیامدن او ناراحت هستیم.

سیدمصطفی مرتضوی از منطقه تهران پارس اظهار داشت: برای اولین بار است که به کمپ ناصر حجازی برای تماشای تمرین آبی پوشان آمده ام تا فرهاد مجیدی را ببینم اما او در محل کمپ حاضر نشد.

وی با بیان اینکه از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، خبر حضور مجیدی اعلام شد، گفت: اگر قرار نبود مجیدی بیاید چرا اطلاع رسانی نشد تا مردم وقت خود را به هدر ندهند.

وی گفت: برای آخرین بار چند ساعت پیش سایت باشگاه استقلال را مرور کردم اما خبری از منتتفی شدن حضور مجیدی در تمرین آبی پوشان نبود و خود را از تهران پارس به غرب تهران رساندم


قالب وبم حذف شده...تاهفته دیگه درست میکنم..


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

استقلال - گهر لغو و به فردا موکول شد

طبق برنامه قرار بود تیم گهر دورود ساعت 13:30 در ورزشگاه تختی دورود و در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف تیم استقلال برود اما بارش شدید باران و آب گرفتگی شدید زمین باعث شد که دیدار دو تیم گهر و استقلال امروز برگزار نشود.

داور و ناظر مسابقه امروز پس از بازدید از زمین ورزشگاه جلسه ای برگزار کردند و در نهایت با تنظیم صورتجلسه ای باعث شد که مسابقه دو تیم با 24 ساعت تاخیر و روز شنبه برگزار شود.

یدالله جهانبازی داور این مسابقه گفت: به دلیل ادامه بارش باران امروز شرایط برگزاری بازی نیست و بازی به فردا موکول می‌شود

اخه به اینا ادم چی بگه؟


فرزند ناصر حجازی گفت: فرهاد مجیدی نماینده مکتب ناصر حجازی در استقلال است و هواداران واقعی از حضور وی در استقلال خوشحال هستند.

آتیلا حجازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال بیان کرد: همانطور که مادرم نیز طی روزهای گذشته در مصاحبه‌ های خود گفت همه استقلالی‌ ها از این اتفاق خوشحال‌اند و طرفداران واقعی حجازی نیز از این موضوع بسیار شاد شدند. موفقیت استقلال و خوشحالی هوادارانش آرزوی همه ما است. طبیعی است که با بازگشت فرهاد هواداران خوشحال می‌شوند و این همان آرزوی قلبی ماست.

وی در ادامه درباره اعتراض 2-3 نفر منتسب به هواداران ناصر حجازی، مقابل دفتر علی فتح الله زاده و باب شدن بحث "مکتب" تاکید کرد: مجیدی نماینده مکتب ناصر حجازی در استقلال بوده و مکتب حجازی همان رعایت اصول، صراحت در کلام و صداقت در رفتار است. مکتب حجازی، فوتبالی نیست بلکه مکتب زندگی شرافتمندانه است. ناصر حجازی و همه طرفدارانش خواهان سربلندی استقلال هستند.

آتیلا حجازی ادامه داد: هواداران واقعی بدانند که طرفداران حجازی اهل فحاشی، چاقوکشی و قداره کشی نیستند و اربده کشی و تخریب چهره‌های محبوب در میان آنها جایی ندارد. منش حجازی همان منطق، ادب و صداقت است. طرفداران حجازی اگر به موضوعی اعتراض داشته باشند در فضایی بسیار آرام و به دور از حاشیه و با منطق بیان می‌کنند. چنانچه در همین راستا شبهه ای برای عده کمی از هواداران ناصر حجازی ایجاد شد که با توجه به خوشحالی هواداران از بازگشت فرهاد و لزوم حمایت از استقلال و مجیدی، صحبت هایی انجام و مشکلات رفع شد. در اینجا باید بگویم بی شک اگر ناصر حجازی هم در قید حیات بود از بازگشت مجیدی که هواداران را شاد کرده، خوشحال می‌شد.

فرزند ناصر حجازی همچنین با بیان اینکه به هواداران واقعی استقلال هشدار می‌دهد، تصریح کرد: هواداران واقعی استقلال باید مراقب حاشیه ها باشند چون متاسفانه عده‌ای که دستشان برای مردم و هواداران رو شده و تاکتیک‌های تخریبی شان دیگر برای همگان نخ نما شده، برای تخریب چهره‌های بزرگی چون مجیدی از نام و چهره ناصر حجازی استفاده می‌کنند و عوامل خود را به عنوان طرفداران او جا می‌زنند و به تخریب آنها می‌پردازند. در این میان فردی معلوم الحال که در گذشته از طرفداران ناصر حجازی بوده و به دلیل درخواستهای مالی و نابجا از میان هواداران واقعی حجازی طرد شده که در حال حاضر از سوی افرادی شارژ شده، امروز همچنان با تابلوی حمایت از حجازی در راه تخریب استقلال گام بر داشته که در صورت نیاز در آینده با ذکر مستندات پرده از چهره پلید آن فرد بر خواهم داشت.

وی در پایان تاکید کرد : همه ما و هواداران استقلال و ناصر حجازی پشتیبان استقلال و فرهاد مجیدی بوده و بی صبرانه منتظر حضور وی در استقلال و گلزنی اش هستیم.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

برد با گلزنی یک تازه وارد

دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی دورود و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 13:30 برگزار شد که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ایمان موسوی در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد. آبی‌پوشان با گلزنی این مهاجم که اولین بازی‌اش را امروز برای استقلال انجام داد به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کرد و روز 20 دی ماه باید در تهران به مصاف ابومسلم مشهد برود.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

مسئولان باشگاه استقلال بر سر برگزاری این بازی در شهر دورود با سازمان لیگ چالش زیادی داشتند و در نهایت توانستند به سلامت از این بازی خارج از خانه عبور کنند.

ترکیب گهر دورود:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، محمود شفیعی، عمار نیک‌کار، رضا کار دوست( از دقیقه 90 مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، مجید خدا بنده لو، تقی نایبی، محمد پروین( از دقیقه 74 امید خراجی)، امین ترکاشوند، حامدپور عمرانی

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، علی حمودی( از دقیقه 46 مجتبی جباری)، ساموئل، جواد نکونام، حسن اشجاری، ایمان موسوی( از دقیقه 89 آرش برهانی)، عباس محمدرضایی و فرزاد حاتمی( ۹۰+۲ حنیف عمران زاده)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* دیدار تیم‌های گهر و استقلال درحالی برگزار می‌شود که از ساعات ابتدایی صبح امروز تماشاگران برای حضور در ورزشگاه به تکاپو افتاده بودند. مردم دورود و استان لرستان از صبح امروز برای تهیه بلیت پشت در‌های بسته اقدام می‌کردند که البته نزدیک به 2 هزار بلیت به تماشاگران فروخته شد، با وجود اینکه بیش از 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند، تعداد زیادی از تماشاگران پشت در‌های بسته و در خیابان‌‌های اطراف منتظر فرصت هستند تا به نوعی حتی به صورت ایستاده بازی را تماشا کنند.

* به دلیل ازدحام جمعیت مردم به خانه‌های اطراف استادیوم پناه برده و از روی پشت‌بام‌ها بازی را تماشا می‌کنند.

* عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی، نزدیک به یک ساعت و 45 دقیقه پشت در‌های ورزشگاه تختی مانده بود که پس از تماس‌های متعدد وی به داخل ورزشگاه هدایت شد.

* تماشاگران تیم گهر به محض ورود تیم استقلال تنها به تشویق گهری‌ها پرداختند و با شعارهای جالب از تیم خود حمایت می‌کردند. همچنین هواداران این تیم کوچکترین توهینی به بازیکنان استقلال و مربیان این تیم انجام ندادند.

* ایمان موسوی اولین مسابقه خود را با پیراهن تیم استقلال در این بازی انجام داد.

* تعدادی از خبرنگاران که برای پوشش این مسابقه به ورزشگاه رفته‌اند، موفق به ورود نشده و از پشت در‌های استادیوم و پشت‌بام‌ها مشغول تهیه گزارش هستند.

* رضا آیت‌الله‌زاده، منصور پورحیدری، علی امیری و فرماندار دورود و غلامرضا بهروان به همراه نماینده کمیته انضباطی در جایگاه ویژه حضور دارند

* دیدار تیم های گهر و استقلال در حالی برگزار می شود که نیروی انتظامی تمام خیابان‌های منتهی به ورزشگاه دورود را بسته است تا تماشاگران به ورزشگاه نروند.

* ایمان موسوی در دقایق پایانی نیمه اول دچار آسیب دیدگی شد اما پس از مداوا به زمین برگشت.

* سید مهدی رحمتی که گفته می شد روز گذشته بازوبند کاپیتانی را به جواد نکونام داده است به عنوان کاپیتان استقلال در دیدار امروز به میدان رفت.

* 35 نفر از تصویر برداران و گزارشگران صدا و سیما و خبر مرکز لرستان سازماندهی شده و این بازی را با بکارگیری چهار دوربین پخش می‌کنند. این مسابقه از شبکه افلاک به صورت مستقیم پخش می شود

* ظرفیت ورزشگاه تختی شهر دورود  حدود 2 هزار نفر است ولی استقبال خوبی از این بازی انجام شده و حدود 5 هزار تماشاگر بیرون ورزشگاه و پشت در ماندند. حتی برخی از تماشاگران که روز گذشته بلیت خریده بودند نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* ایمان موسوی مهاجم جدید استقلال که امروز اولین بازی‌ خود را برای این تیم انجام داد در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد و سپس به سمت قلعه‌نویی رفت و سرمربی استقلال را در آغوش گرفت.

*برخی تماشاگران از روی بام‌های خانه‌های اطراف ورزشگاه بازی را نگاه می‌کنند و حتی همپای تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیم گهر را تشویق می‌کنند.

* هواداران تیم گهر تیم محبوب خود را با نام گهر بارسلونا تشویق می‌کنند.

* منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی از مسئولان استقلال و رضا آیت‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه گهر و علی قرایی قائم مقام باشگاه گهر در جایگاه ویژه حضور دارند

* پس از شکست خانگی تیم گهر مقابل استقلال و صعود تیم تهرانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی به تشویق تیم خود پرداخته و سپس بازیکنان و کادر فنی استقلال را تشویق کردند.

* تماشاگران تیم گهر پس از پایان بازی با کنایه نسبت به مدیر عامل آبی پوشان شعار می دادند« فتح الله شوالیه، میزبانی گهر عالیه».


فرهاد امروز در دفتر حاجی

فرهاد مجیدی قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کرد

فرهاد مجیدی امروز عصر در هیئت فوتبال استان تهران حاضر شد و قراردادش را با باشگاه استقلال به مدت یک فصل و نیم در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

مجیدی فصل گذشته کاپیتان استقلال بود که به یکباره در اواسط فصل از این تیم جدا شد و به یک تیم خارجی رفت.

مسئولان باشگاه استقلال برگه‌های فسخ قرارداد لیام ردی و توزی را به هیئت فوتبال استان تهران دادند تا بتوانند قرارداد مجیدی را ثبت کنند.



ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

مجیدی:ناصرخان حجازی را همه دوست دارند / به خاطر دربی به کلاس مربیگری نمی روم

فرهاد مجیدی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: صادقانه می‌گویم با آمدنم به استقلال هواداران این تیم هرچند تعدادشان اندک باشد، خوشحال می‌شوند و من هم برای خوشحالی دل هواداران به استقلال آمده‌ام و به خوب و بدش فکر نکردم. فقط آمدم تا هواداران را خوشحال کنم. 6 روز در سرمای لندن کلاس مربیگری رفتم و اکنون که باید برای آزمون بروم به خاطر بازی با پرسپولیس که 6 بهمن است، این کار را نمی‌کنم.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در مکتب ناصر حجازی در چند روز اخیر عنوان شد، گفت: حجازی اسطوره همه ما استقلالی‌هاست و حتی محبوبیتی بین پرسپولیسی‌ها هم دارد من اگر از مکتب ناصر حجازی صحبت کردم، به خاطر دروازه‌بانی یا جام‌های قهرمانی‌اش نبود بلکه به خاطر رفتار و شخصیتش بود. ظاهر و باطن حجازی یکی بود و این اصولی است که من دوستش دارم و سعی می‌کنم در زندگی ورزشی و غیر ورزشی خود این اصول را رعایت کنم.

مجیدی در مورد زمان حضورش در تمرین استقلال گفت: از فردا در تمرین استقلال شرکت می‌کنم


فرهاد بازهم 4 نشان داد

بقیه عکسهاادامه مطلب...

نظرات پست پایین




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

ردی از لیست خارج شده و با پرداخت پول , کارت بازی مجیدی صادر می شود / مشکلی در این زمینه نداریم

علی فتح الله زاده در مورد نحوه قرارداد فرهاد مجیدی و اینکه چه زمانی می تواند برای استقلال بازی کند اظهار داشت: دراین زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. ما روز گذشته نام لیام ردی را از فهرست خود خارج کردیم و فرهاد مجیدی به جای این بازیکن به استقلال آمد. شب گذشته کارهای ثبت انجام شد و قول دادیم که ظرف چند روز آینده پول ردی پرداخت شود تا کارت مجیدی صادر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با این حساب وی نمی‌تواند روز چهارشنبه مقابل آلومینیوم، آبی‌پوشان را همراهی کند، گفت: اولا که مجیدی آماده نیست و حتی خودش هم گفته باید تمرین کند و دوم اینکه وقتی می دانیم مجیدی نیاز به زمان دارد عجله ای برای پرداخت پول نداریم. تا تامین اعتبار صبر می کنیم و سپس با پرداخت پول ردی کارت بازی مجیدی صادر می شود.

فتح الله زاده در خصوص اینکه باید به خود مجیدی هم پول دهند، عنوان کرد: مجیدی که از خودمان است، این بنده خدا جلوی من سرش را بالا نمی آورد. البته این را بگویم که ما روز گذشته برای پرداخت پول ردی مشکل داشتیم و حتی وقتی مجیدی گفت باشگاه حداقل مقداری از قراردادش را بدهد به او گفتم پول نداریم اما چک خودم را به مجیدی دادم و گفتم وقتی این چک دست تو است یعنی پول می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش از این گفته بود دیگر از چک شخصی برای جذب بازیکن استفاده نمی کند، گفت: نتوانستم این بار این کار را نکنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه هنوز هم عده ای معتقدند که چطور قرار است قلعه نویی با مجیدی کار کند، اظهار داشت: قلعه نویی خودش فرهاد مجیدی را خواست و کسی او را تحمیل نکرد. مجیدی هم استقلال را دوست دارد و بازیکن این تیم است.

وی در جواب به این پرسش که به بودن مکتب های مختلف در استقلال اعتقاد دارد یا خیر عنوان کرد: اصلا در استقلال هیچ مکتبی وجود ندارد. این حرف اشتباه است. ما در کل فوتبال، مکتب نداریم. در استقلال و یا هر تیمی اسطوره داریم. اسطوره استقلال هم مرحوم ناصر حجازی است. شاید خیلی ها طرفدار اشخاص باشند که این ایرادی ندارد اما مکتب نداریم. مکتب برای دین است. در فوتبال باید از الفاظ فوتبالی استفاده شود.

فتح الله زاده در مورد اینکه با حضور مجیدی کاپیتان استقلال چه کسی است، گفت: انتخاب کاپیتان به عهده سرمربی است. این در حوزه اختیارات من نیست. سرمربی هر بازیکنی را که بخواهد می تواند کاپیتان کند. البته این را هم بگویم که در تیم استقلال از این بحث ها نداریم. من خودم از رحمتی مصاحبه خواندم که گفته بود چطور رویم می شود جلوتر از مجیدی به زمین بروم. جواد نکونام هم که اول فصل خودش بازوبند را به رحمتی داد. ضمن اینکه خود فرهاد مجیدی هم گفته برای کاپیتانی به استقلال نیامده است.

وی درباره اینکه از عملکرد نقل و انتقالاتی خود در نیم فصل راضی است یا خیر گفت: ما خواسته های سرمربی تیم را انجام دادیم و به همین دلیل راضی هستیم. قلعه نویی تشخیص داد که تیم نیاز به ترمیم دارد و خواسته های او را انجام دادیم. امیدواریم که تیم در نیم فصل دوم موفق تر باشد.

فتح الله زاده در مورد اینکه چندی قبل با وحید طالب لو مذاکراتی داشت ولی این بازیکن استقلالی نشد، گفت: ما دوست داشتیم که وحید به ما اضافه شود اما کمبود جا داشتیم. فرهاد مجیدی را که باید می گرفتیم و چون کمبود هافبک داشتیم، مجبور شدیم بازیکن خارجی بگیریم. البته یک جا هم برای خودم گذاشتم که اگر بازیکنان نتوانستند کاری کنند خودم به زمین بروم.(باخنده)

مدیرعامل آبی پوشان در مورد حضور میرشاد ماجدی سرپرست تیم در کمیته جوانان فدراسیون گفت: در این چند روز درگیر نقل و انتقالات بودیم و در مورد انتخاب جایگزین ماجدی برنامه ای نداشتیم ولی ظرف چند روز آینده در این باره هم تصمیم گیری می کنیم.

وی در خصوص اینکه برای بازی هفته هجدهم مقابل آلومینیوم درخواست تعویق بازی به سازمان لیگ نمی دهند، گفت: می ترسیم این خواسته را مطرح کنیم و همه ایراد بگیرند. ما روز چهارشنبه بازی خود را برگزار می کنیم. البته می خواستم یک موردی را بگویم و اینکه روز گذشته در دورود واقعا شاهد میزبانی عالی بودیم. البته در حق ما کم لطفی شد و از قول ما گفته بودند که استقلال با میزبانی مردم دورود مشکل دارد که این طور نبود و ما فقط از لحاظ امکاناتی ایراد گرفته بودیم و اتفاقا گفتم به مردم لرستان عشق می ورزیم.

فتح الله زاده در پایان در مورد اینکه مجیدی به هنگام عقد قرارداد با نشان دادن عدد 4 برای پرسپولیسی ها کری خوانده است، گفت: به هر حال او استقلال را دوست دارد و حتی در حالی که نامه دعوت از او برای کلاس مربیگری برای تاریخ 4 بهمن آمده است او گفته به دلیل برگزاری دربی در تاریخ 6 بهمن به کلاس مربیگری نمی رود.


مجیدی صادر می شود

باشگاه استقلال برای دریافت کارت بازی بین المللی فرهاد مجیدی اقدام کرد.
شنبه شب و پس از ثبت قرارداد میان باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در هیات فوتبال تهران،مدیران باشگاه برای دریافت I.T.C این بازیکن اقدام کردند.

قرار است تا پایان هفته جاری کارت بازی بین المللی مجیدی صادر شود


کری هواداران مجیدی برای پرسپولیسی‌ها/ هیچ وقت نمی‌گذاری چوبله‌ها نفس راحت بکشند!

فرهاد مجیدی مهاجم محبوب استقلالی‌ها شنبه با این تیم قرارداد بست تا در نیم فصل دوم در ترکیب تیم امیر قلعه‌نویی به میدان برود. در کامنت‌هایی که کاربران خبرآنلاین در خبرهای مربوط به مجیدی ارسال کرده‌اند، مشخص است که برخی از هواداران استقلال معتقدند مجیدی به خاطر درگیری‌هایی که با قلعه‌نویی داشت نباید به این تیم برمی‌گشت اما اکثریت استقلالی‌ها خوشحالند که شماره 7 تیمشان دوباره لباس آبی بر تن خواهد کرد.
استقلالی‌ها به مناسبت بازگشت مجیدی، کری‌های خود را با هواداران پرسپولیس زیاد کرده‌اند و در کامنت‌هایی که برای خبرآنلاین می‌نویسند، خط و نشان‌های زیادی برای قرمزها می‌کشند. «امیر استقلالی» برای مجیدی نوشته: «فرهاد به خونه خودت خوش اومدی. دیوونه وار منتظر 6 بهمن هستیم تا دوباره این پرسپولیسی‌ها رو آتیش بزنی.» کاربر دیگری هم که نامش را ذکر نکرده، نوشته: «ای جانم که هیچ وقت نمی‌گذاری این چوبله ها نفس راحت بکشن.»
به این چرت و پرتای سایت گل گوش ندین که میگه قراردادفرهادغیرقانونیه...حاجی گفته پول توزی رو میدیم...
فرهادمجیدی امروزساعت 3سرتمرین






ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

خوشامد گویی به فرهاد / صحبتهای مجیدی و رحمتی با همدیگر / شعار آی بدو آی بدو در کمپ طنین انداز شد !

تیم استقلال یک روز پس از برتری مقابل گهر دورود در حالی تمریناتش را پیگیری کرد که فرهاد مجیدی اولین جلسه تمرین خود را با آبی‌پوشان انجام داد.

این بازیکن به محض ورود به کمپ زنده‌یاد حجازی وارد رختکن شد و حنیف عمران‌زاه و سیاوش اکبرپور با این بازیکن به خوش و بش پرداختند.

در ادامه مجیدی پس از ورود به زمین به سمت کادر فنی تیم استقلال رفت و با آنها به خوش و بش پرداخت. این بازیکن چند دقیقه بعد پس از آنکه متوجه ورود قلعه‌نویی به کمپ استقلال شده بود به سمت سرمربی آبی‌پوشان رفته و او را در آغوش گرفت.

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 20دقیقه در خصوص حضور فرهاد مجیدی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

*در حالیکه همه چیز تحت تأثیر بازگشت بازیکن شماره 7استقلال بود جواد نکونام و مجتبی جباری در تمرین امروز حاضر نشدند.

*حدود 200 نفر از هواداران تیم استقلال به صورت پراکنده در تمرین امروز حضور داشتند، آنها قصد داشتند در ابتدا به تشویق بازیکنان بپردازند که مشوقین تیم استقلال از این امر جلوگیری کردند. مشوقین از تماشاگران خواستند تا در 15دقیقه پایانی بازیکنان را مورد تشویق قرار دهند. این در حالی بود که در ابتدای تمرین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان در سکوت کامل برگزار شد، ضمن آنکه چند تن از مأموران نیروی انتظامی در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور داشتند.

*پیش از آنکه بازیکنان تمرینات ابتدایی را آغاز کنند سرمربی تیم استقلال حدود 5 دقیقه با حنیف عمران‌زاده به صحبت پرداختند. همچنین ساموئل بازیکن سیه‌چرده آبی‌پوشان از طریق مجید صالح با سرمربی تیمش به صحبت پرداخت و توضیحاتی را به او ارائه کرد.

*فرهاد مجیدی ابتدای تمرین در کنار سید مهدی رحمتی، جلوتر از سایر بازیکنان مشغول دویدن شد.این دو در حین دویدن بایکدیگر مشغول صحبت بودند.

*دکتر نوروزی، شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی از حاضرین در تمرین امروز استقلال بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان در مقابل گهر به میدان رفته بودند پس از 20 دقیقه دویدن دور زمین راهی استخر و سونا شدند. بقیه بازیکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند.

*تماشاگران تیم استقلال در خصوص غیبت جواد نکونام و مجتبی جباری سؤال می‌پرسیدند و می‌خواستند بدانند این دو بازیکن به چه دلیل در تمرینات حاضر نشدند.

* هاشم بیک زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در رختکن حضور پیدا کرد و با سایرین تمرین نکرد.

* در اواخر تمرین هنگامی که فرهاد مجیدی قصد داشت از رختکن خارج شود بیش از 200 هوادار پشت در رختکن تجمع کرده و به تشویق این بازیکن پرداختند این درحالی بود که امیر قلعه نویی با گذشت 20 دقیقه از تمرین به رختکن رفته بود.

*طرفداران استقلال بعد از اینکه مجیدی کمپ را ترک کرد شعار معروف دربی 69 را سر دادند. این شعار کنایه به ضعف شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس مقابل مجیدی است.

فرهاد مجیدی پس از یک ساعت تمرین اختصاصی زیر نظر بدنساز استقلال محل تمرین را ترک کرد. نکته جالب اینکه با رفتن مجیدی 50 هوادار حاضر درتمرین به بیرون از کمپ زنده یاد حجازی رفته و با شعارهای خود از شماره 7محبوبشان حمایت کردند


بدنساز استقلال : فرهاد بعد از 3 هفته بدنسازی می تواند بازی کند

مربی بدنساز باشگاه استقلال ضمن ابراز رضایت از وضعیت آمادگی فرهاد مجیدی اظهار داشت :

شرایط مجیدی رضایت بخش است و با سه هفته تمرین از آمادگی لازم برای خضور در میادین برخوردار خواهد شد.


همونجورکه توی مطلب اومده رابطه سیدبافرهادخیلی خوب بوده...خبرای بعضی سایتای لنگی دروغه


عکسهای تمرین ادامه مطلب




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??

حضور مجتبی جباری و کودکان معلول / غیبت دوباره ی نکونام

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 15 امروز (دوشنبه)‌ در کمپ این باشگاه آغاز شد که بازیکنان از حدود 30 دقیقه قبل، کم کم وارد ورزشگاه شدند.

حدود 100 تماشاگر از حدود ساعت 14:30 در جلوی کمپ استقلال ایستاده بودند و درخواست می‌کردند که به آن‌ها اجازه ورود داده شود چرا که گفته شده بود تمرین امروز بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. این هواداران با عبور خودرو هر یک از بازیکنان به تشویق وی می‌پرداختند. تشویق هواداران زمانی شدت گرفت که سید مهدی رحمتی وارد مجموعه شد.

لحظاتی پس از ورود دروازه‌بان آبی‌پوشان به یکباره جمعیت با شعارهای بلند به سمت بیرون ورزشگاه حرکت کردند. این هیاهو به این خاطر بود که فرهاد مجیدی بدون خودرو و با پای پیاده قصد ورود به کمپ را داشت. این بازیکن به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

هواداران استقلال یک بار دیگر هم سرو صدا به راه انداختند و آن زمانی بود که امیر قلعه‌نویی قصد ورود به کمپ را داشت.

سرمربی آبی‌پوشان نیز که شور و شوق تماشاگران را دید از مسئولان کمپ خواست که آن‌ها را به سکوهای کمپ هدایت کنند. این تصمیم قلعه‌نویی نیز با خوشحالی زیاد هواداران همراه شد.

در حالی که صبح امروز (دوشنبه) علی فتح‌الله‌زاده در جلسه اتحادیه باشگاه‌های کشور به خبرنگاران گفته بود که مجتبی جباری در تمرین امروز حاضر نخواهد شد چون قلعه‌نویی به وی استراحت داده است، این بازیکن در کمپ استقلال حاضر شد و با سایرین تمرین کرد.

دقایقی پیش از شروع تمرین جمعی از کودکان معلول بهزیستی با هماهنگی قبلی وارد کمپ شدند و در کنار مسئولین باشگاه و شاهرخ بیانی نشستند تا در پایان تمرین با بازیکنان عکس یادگاری بیندازند. این کودکان هر از چندگاهی نیز بازیکنان را تشویق می‌کردند.

10 دقیقه مانده به شروع تمرین کادر فنی استقلال در میانه زمین جلسه‌ای تشکیل داد تا برنامه تمرین امروز را مرور کند. در همین حال بازیکنان در گروه‌های چند نفری به طور جداگانه تمرین می‌کردند. میثم بائو هم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته حدود 30 دقیقه به طور جداگانه به دور زمین دوید.

اعضای کادر فنی پس از جلسه با یکدیگر بازیکنان را به میانه زمین فراخواندند و چند دقیقه برایشان صحبت کردند. پس از صحبت کادر فنی بازیکنان به گوشه‌ای از زمین رفتند تا تمرین را آغاز کنند. هاشم بیک‌زاده و عباس محمدرضایی در دور زمین دویدند. فرهاد مجیدی در گوشه‌ای از زمین به انجام حرکات کششی پرداخت و سپس به جمع آن‌ها پیوست.

در لحظه شروع رسمی تمرین در ساعت 15 تعداد تماشاگران به بیش از 150 نفر رسیده بود.

غیبت جواد نکونام در تمرین روز گذشته استقلال حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده بود تا جایی که گفته می‌شد حضور نیافتن کاپیتان تیم ملی در تمرین تیم باشگاهی‌اش به این دلیل است که وی از حضور فرهاد مجیدی در این تیم ناراضی است. با این حال سرپرست استقلال در حاشیه تمرین دیروز گفته بود که شاید نکونام به دلیل سرماخوردگی در تمرین حاضر نشده است.

همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران گفت که غیبت نکونام در تمرین دیروز را پیگیری می‌کند تا متوجه شود که این غیبت با اجازه کادر فنی بوده یا بدون آن. این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که جواد نکونام امروز نیز در تمرین آبی‌پوشان غایب است

*هواداران استقلال بنر فرهاد مجیدی که در بازی الغرافه مقابل پرسپولیس برای هواداران پرسپولیس با نشان دادن عدد 4 کری خوانی کرده بود را با خود به کمپ زنده یاد حجازی آورده بودند.

*فرهاد مجیدی وقتی پس از یک ساعت تمرین قصد ترک کمپ استقلال را داشت با تجمع هوادارانی روبرو شد که می خواستند با او عکس یادگاری بیاندازند.


بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال در جام باشگاه‌ ها قرعه سختی دارد و نباید اجازه دهیم مشکلات حاشیه‌ای به تیم لطمه بزند.
سیاوش اکبرپور گفت: تیم استقلال در حال حاضر در شرایط مطلوبی به سر می‌برد به خصوص بعد از بازی با گهر که تیم ما موفق شد در جام حذفی این تیم را شکست دهد.

وی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال گفت: خوشبختانه حضور فرهاد در تیم باعث افزايش روحيه بازيکنان تیم شده و من امیدوارم که بتوانیم در ادامه فصل با پیروزی‌های پیاپی دل هواداران را شاد کنیم.

اکبرپور در خصوص شایعه جدا شدن جواد نکونام از ترکیب استقلال بعد از حضور فرهاد مجیدی گفت: جواد نکونام از بازیکنان پیشکسوت و با تجربه فوتبال ایران است و من فکر نمی‌کنم که مسئله کاپیتانی برای این بازیکن مهم باشد و نباید اجازه دهیم که این مسائل به تیم لطمه وارد کند به هر حال بازوبند کاپیتانی حق بازیکن پیشکسوت است.

بازيکن تيم فوتبال استقلال تصریح کرد: تیم استقلال در جام باشگاه‌ها آسیا با قرعه سختی روبرو است و اعضاي تیم نباید اجازه دهند که این شایعات به تیم صدمه وارد کند و هواداران این موضوع را به مدیریت باشگاه واگذار کنند.


عکسهای تمرین ادامه مطلب




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??
بله ه ه ه ه دیگه!ازما که البته بعید نبود!هر دقیقه،هرساعت،هر روز،هر فصل،استقلال قهرمانه!راستی بازی بعدی استقلال در جام حذفی با ابومسلم خراسانه!(هه هه هه)خلاصه دم هرچی اس اسیه گرم!نظر یادت نره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ شنبه 2 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 20:42 äæíÓäÏå دل آرام??
سلام به بروبچه های استقلالی...!به مناسبت بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال،فردا ساعت 4بعدازظهر،جشن آنلاین داریم که همه هواداران فرهاد مجیدی و استقلال،دعوتن.خواهشا کسانی که اومدن،توی نظرات یه تبریک کوچولو بگن...حداقل برای اینکه ایشون بفهمن ما پشتشونیم.فردا منتظرتونم...
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:46 äæíÓäÏå دل آرام??
فرهاد مجیدی : تنها انگیره من برای ادامه فوتبال ، هواداران استقلال هستند .

اگر چه فرهاد مجیدی چند ماه قبل در روزهای پر حاشیه برای هواداران استقلال نامه خداحافظی نوشت اما این روزها از باشگاه استقلال اخباری به گوش می رسد که آنها در تلاش هستند فرهاد را برای بازگشت به میدان متقاعد کنند . مجیدی البته به مانند همیشه کمتر مصاحبه می کند و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی در آینده رخ می دهد .

برخی سایت ها خبر از پیوستن شما به تیم الوصل دادند ، این موضوع را تایید می کنید ؟

برای بازی نه اما من به خاطر تکمیل مرحله B باید 8 جلسه یک تیم زیر 16 سال را تمرین بدهم . با توجه به اینکه اسماعیل راشد همبازی قدیمی ام در حال حاضر مدیر باشگاه الوصل است به دیدن او رفتم و راشد هم با این موضوع موافقت کرد


در این مدت ارتباطی با مسئولان باشگاه استقلال داشتید ؟

من از آن شبی که به توصیه مادرم و تصمیم شخصی و قلبی خودم و بر حسب وظیفه انسانی به دیدار آقای قلعه نویی رفتم ، نه با ایشان و نه با آقای فتح الله زاده هیچ گونه تماسی نداشتم

آقای فتح الله زاده چند بار در مصاحبه های مختلف درباره بازی خداحافظی شما با تیم هانوفر صحبت کردند .

من از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم و در این مورد کسی با من صحبت نکرده است . اینجا هم تاکید می کنم که از لطف باشگاه استقلال ممنونم اما هیچ گونه احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم و اگر روزی هم برگشتم زمان خداحافظی ام را خودم ، شخصا مشخص می کنم !

خداحافظی ناگهانی شما بسیاری از هواداران استقلال را متحیر کرد . خیلی از آنها هنوز منتظر هستند که شما دوباره به زمین بازی برگردید .

واقعیت این است که خیلی دوست داشتم با پیراهن تیمی که همه چیزم را از آن دارم و همواره به آن عشق ورزیدم از فوتبال خداحافظی کنم ولی شرایط طوری رقم خورد که بر خلاف میل باطنی ام و برای اینکه استقلال وارد حاشیه نشود از فوتبال خداحافظی کردم .در ابتدای فصل از هفت ، هشت تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم . حتی پیشنهاد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی را رد کردم . منتی هم سر کسی نمی گذارم . به خاطر خودم و محبت هواداران استقلال دوست نداشتم پیراهن تیم دیگری را غیر از استقلال بر تن کنم .تنها انگیره من برای ادامه فوتبال ، هواداران هستند و هر تصمیمی بگیرم فقط به خاطر همین هواداران دوست داشتنی استقلالی هستند . آنها در این چند ماه به شدت در سایت ها و از راههای مختلف من را مورد لطف خود قرار دادند . امیدوارم بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم و البته نظرات مردم برای تصمیم گیری من مهمترین فاکتور خواهد بود .

به کلاس های مربیگری خود در انگلیس ادامه خواهید داد ؟

در حال حاضر مرحله اول کلاس B را گذراندم و منتظرم برای مرحله دوم برنامه ها را اعلام کنند تا مشخص شود که چه زمانی را به من می دهند که در کلاس ها شرکت کنم

۱۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۸

تو خورشيدي ولي غروب نداري….آهاي فرهاد مجيدي

تو دريايي ولي ساحل نداري…….آهاي فرهاد مجيدي

تو تک ستاره ي فوتبال مايي…….آهاي فرهاد مجيدي

تو تا ابد تو قلبها ماندگاري……….آهاي فرهاد مجيدي

تو کابوس تمام لنگيايي…………..آهاي فرهاد مجيدي

تويي که محبوب ما تاجي هايي….آهاي فرهاد مجيدي

تو بهترين شماره هفت آسيايي…..آهاي فرهاد مجيدي


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
ماجدی: فرهاد مجیدی هم قبول کند و برگردد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما به درخواست هواداران پاسخ مثبت دادیم و فرهاد مجیدی هم قبول کند و برگردد.
میرشاد ماجدی پس از شکست یک بر صفر برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: دو تیم در این بازی دوستانه به دنبال شناخت بازیکنان جدیدشان بودند و فکر می‌کنم به این هدف هم رسیدند.

وی در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال گفت: همه برای بازگشت مجیدی ابراز تمایل کردند و هواداران خواهان بازگشت او شدند. مجیدی یکی از ستاره‌های استقلال است. ما درخواست هواداران را اجابت کردیم و او هم قبول کند و به تیم برگردد. همه باید با یکدیگر همدل باشیم.

سرپرست استقلال در مورد مشکلات مالی گفت: همه جا مشکل مالی هست و حتی در شرق آسیا هم مشکل مالی وجود داشت. بنابراین این مسئله فقط مختص ما نیست. البته ما مشکل مالی نداریم مشکل ما دیر رسیدن پول است. اینکه پول به موقع به تیم تزریق شود تا مشکلی پیش نیاید./ش

فارس
۲۰ آذر ۱۳۹۱ ۱۷:۱۰

کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار فرهاد مجیدی با آلفونسو مهاجم سال‌های پیش بارسلونا و جیانی مدیر اجرایی ورزشگاه نیوکمپ و موزه باشگاه مطرح اسپانیایی، مقرر شد مدیران باشگاه موافقت تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا را برای حضور یک ماهه مجیدی در تمرینات بارسا جلب کنند که در آن صورت او یک ماه به شهرک ورزشی بارسلونا خواهد رفت تا از نزدیک از تمرینات این تیم یادداشت بردارد.
تمرینات بارسلونا پس از حضور گواردیولا در این تیم، با دستور او، بدون حضور تماشاگر و خارج از شهر بارسلون برگزار می‌شود و برای تماشای آن باید هماهنگی‌های خاصی با مسئولان و سرمربی تیم صورت گیرد.
در این دوره قرار است مجیدی در کنار تیم بارسلونا حضور یافته و از نزدیک از نحوه برگزاری تمرینات و آماده‌سازی بهترین تیم اروپا دیدن کند.

در این نشست که نزدیک 2 ساعت طول کشید، مدیر بارسلونا در مورد ورزشگاه نیوکمپ و شیوه برگزاری بازیهای خانگی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان، توضیحاتی را به فرهاد مجیدی بیان کرد. همچنین آلفونسو هم در مورد نحوه آماده‌سازی و فصل بدنسازی و نحوه تمرینات این تیم مطرح اسپانیایی، مسائل مهمی را به کاپیتان پیشین استقلال منتقل کرد. آلفونسو مهاجم دهه 70 میلادی بارسلونا و یکی از بازیکنان محبوب این تیم بود./ش

خبرآنلاین
۲۰ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۲۳

میداودی در استقلال ماندنی شد .
مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مخالفت با صدور رضایت‌نامه‌اش از سوی مدیرعامل این باشگاه، تا پایان فصل به همکاری‌اش با آبی‌پوشان تهرانی ادامه می‌دهد.
میلاد میداودی مهاجم استقلال پس از مخالفت علی فتح‌الله‌زاده با صدور رضایت‌نامه‌اش و نشست امروز صبح با علی امیری معاون باشگاه، تا پایان فصل در استقلال ماندنی شد.
این بازیکن که در نیم فصل نخست لیگ برتر، کمتر از سوی امیر قلعه‌نویی به بازی فرستاده می‌شد، امروز به اهواز می‌رود و پس از انجام امور شخصی، از روز سه‌شنبه در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند.

میداودی که طی روزهای گذشته بحث حضورش در فهرست مازاد امیر قلعه‌نویی مطرح بود، مذاکراتی هم با تیم پیکان انجام داد اما در نهایت تا پایان لیگ دوازدهم استقلال را در مسابقات داخلی و آسیایی همراهی خواهد کرد./ش

مهر
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۳۹

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
مشکلی برای حضور مجیدی در جمع آبی پوشان وجود ندارد.
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: تا این لحظه، 20 بازیکن بزرگسال در فهرست رسمی تیم فوتبال استقلال تهران حضور دارند و این تیم می تواند قرارداد دو بازیکن بزرگسال دیگر را ثبت کند.
روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در زمان نقل و انتقالات نیم فصل دوازدهمین دوره لیگ برترفوتبال ایرانˈعباس محمدرضاییˈوˈحسن اشجاریˈ به عنوان سهمیه بزرگسال با باشگاه استقلال قرارداد ثبت کردند.

وی با بیان اینکه هر تیم لیگ برتری می تواند قرارداد 22 بازیکن بزرگسال را ثبت کند، اظهار داشت:درفهرست بازیکنان بزرگسال تیم استقلال 18بازیکن ثبت بودکه باثبت قرارداد محمد رضایی و اشجاری، دو جای دیگر برای ثبت قرارداد بازیکنان بزرگسال در این تیم دیده می شود.

وی با بیان اینکه هر تیم پنج بازیکن زیر 28سال می تواند جذب کند، اضافه کرد: البته در زمان نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر،ˈفرزاد حاتمیˈوˈحجت چهارمحالی ˈ نیز با باشگاه استقلال قرارداد ثبت کردند که این دو بازیکن جزو سهمیه های زیر 28سال محسوب می شوند.

دبیرهیات فوتبال استان تهران گفت: ˈایمان مبعلیˈوˈمحمد محمدیˈ پیش از آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرده اند و ˈفریدون زندیˈ و ˈرودریگو توزیˈ نیز درنیم فصل نخست از تیم استقلال جدا شده اند و بازیکن دیگری به طور رسمی از فهرست تیم استقلال خارج نشده است.

عابدینی بااشاره به اینکه تیم ها می توانند چهاربازیکن خارجی شامل سه بازیکن بین المللی ویک آسیایی جذب کنند، یادآورشد: بازیکنان ایرانی که درلیگ های خارجی بازی کرده اند جزوسهمیه خارجی محسوب نمی شونداما برای نقل و انتقالات مشمول قوانین بین المللی خواهند شد.

با توجه به اظهارات دبیرهیات فوتبال استان تهران، در صورتی که ˈفرهاد مجیدیˈ کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران بخواهد به این تیم بازگردد مشکلی برای ثبت قرارداد او وجود ندارد.

امروز (چهارشنبه) به نقل از ˈمصطفی شهبازیˈ مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام شد که در فهرست تیم فوتبال استقلال تهران برای جذب ˈفرهاد مجیدیˈ جای خالی وجود ندارد./ش

ایرنا
۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۹:۳۸

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??

کاپیتان ما با تو قرارداد همیشگی امضا کردیم

بیا

زنده باد۷مقدس

دکتر فتح الله زاده: به فرهاد گفتم تو بیا ، اصلا قراردادت را ۱۰ ساله می بندیم!

مدیرعامل استقلال می گوید ظرف دو سه روز آینده فرهاد مجیدی به تهران می آید تا کار حضورش در استقلال نهایی شود.

مدیرعامل استقلال درباره آخرین شرایط فرهاد مجیدی گفت:« همان طور که از قبل هم من و هم آقای قلعه نویی گفتیم به نظرمان حضور فرهاد در تیم به همه ما کمک می کند. هم برای استقلال و هواداران خوب است هم برای خود فرهاد. به هر حال ما امسال برای جام های مهمی می جنگیم و همگی دوست داریم که فرهاد با پیراهن استقلال فوتبالش تمام شود. او بازیکن مورد علاقه ما و هواداران است و باید خیلی شایسته فوتبالش به پایان برسد.»

فتح الله زاده درباره جذب چند مهاجم برای تیم هم می گوید:« به هر حال این تشخیص سرمربی تیم است که ما در خط حمله نیاز به تقویت داریم. به همین دلیل هم سعی کردیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. با این وجود جذب این بازیکنان خللی در بازی کردن یا نکردن مجیدی ایجاد نمی کند. او یک بازیکن خاص است و حتی اگر 10 مهاجم هم بگیریم ، شرایط فرهاد فرق می کند. تازه این قدر هم بازی های مختلفی داریم که مشکلی از بابت بازی برای بچه های مختلف ایجاد نمی شود.»
او با تقدیر از سرمربی تیمش برای دعوت از مجیدی می گوید:« ببینید امسال استقلال با همیشه یک فرق بزرگ دارد. ما واقعا با دشواری و همدلی جمعی داریم کارها را پیش می بریم درحالی که هنوز هیچ کمکی دریافت نکردیم. امیر قلعه نویی ایده خوبی دارد که می خواهد استقلال در سالی که دوستی و همدلی در آن موج می زند ، می خواهد از همه پتانسیل تیم برای موفقیت و شادی دل طرفداران استفاده کند. به هر حال همه ما استقلالی ها یک گمشده داریم و آن سومین ستاره روی پیراهن و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیاست که شک ندارم اگر فرهاد در کنارمان باشد و او هم با تیم و طرفداران دست یاری بدهد ، قطعا این بار یورشی همه جانبه به سمت این ستاره خواهیم داشت.»

البته مجیدی در حرف هایش نکاتی را به مدیر استقلال گفته و از چند نکته گلایه داشته است . فتح الله زاده در این باره می گوید:« راستش قرار شده فرهاد بیاید تهران تا در این باره مفصل حرف بزنیم اما نکاتی هم از طریق یکی از دوستانش به ما گفته مثلا اینکه می خواهد کلاس های مربیگری اش هم پیگیری کند که ما هم مخالفتی از این بابت نداریم . یا مثلا بحث مدت قرارداد که من با خنده گفتم تا وقتی که گیربکست بکشد با ما می مانی . تو بیا و روی فرم باش ما قراردادت را 10 ساله می بندیم. بعد هم اینکه او خداحافظی کرده بود حالا ما گفتیم به خاطر هاداران به تیم برگرد و فوتبالت را اینجا تمام کن. و الی که ما نمی خواهیم برایش محدوده زمانی مشخص کنیم./ش

خبرآنلاین
۲۴ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۷


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??

استقلال سایپا رو چوبله کرد

 

لنگ پلیس سایپا پیوندتان مبارک

 

البته سایپا ۳تا بازی دیگه داره تا مثل ۴پلیس این افتخار چوبله شدن به

طورکامل توسط

سلطان آسیا نصیبش بشه


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
پورحیدری: بازگشت مجیدی هواداران را خوشحال می کند

رییس کمیته فنی استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان و احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ارائه داد.

منصور پور حیدری معتقد است ، فرهاد مجیدی از بازیکنان بزرگ و مورد علاقه هواداران است . رییس کمیته فنی استقلال در خصوص بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان اظهار داشت:فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده است .او بازیکن بزرگی است و مورد علاقه هواداران می باشد.مدیرعامل استقلال و سرمربی تیم با بازگشت او موافقند و اعلام کردند که استقلال خانه ی مجیدی است . ما هم امیدواریم مشکلات حل شود و فرهاد مجیدی بتواند به استقلال بازگردد ،بازگشت او هم هواداران را خوشحال می کند و هم می تواند از لحاظ فنی به تیم کمک کند.
پورحیدری درباره ی احتمال برگزاری بازی استقلال و درود در لرستان گفت: تا این لحظه هنوز محل بازی مشخص نشده است . امااین نکته جالب توجه است که گهر تمامی مسابقات خود در نیم فصل اول را درکرج برگزار کرده است و می خواهد دراولین تجربه ی میزبانی ،پذیرای یک بازی حساس و پرهوادار باشد و نمی دانیم دلیل این اصرار چیست. به هرحال امیدواریم این بازی هر کجا که برگزار می شود بدون حاشیه و در آرامش به پایان برسد.بازی با گهر بازی سختی است و امیدواریم استقلال پیروز میدان باشد و در نهایت تیم ما با دفاع از عنوان قهرمانی ، قهرمان دوباره جام حذفی شود.

رییس کمیته فنی استقلال در ادامه خریدهای جدید استقلال را مثمر ثمر خواند و اظهار داشت: در بازی با سایپا از بازیکنان جدید تیم رونمایی شد و انصافا هم همه ی آن ها خوب ظاهر شدند . جباری هم با رهایی از بند مصدومیت به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است و بازگشت او در کناربازیکنان جدید می تواند کمک شایانی برای استقلال باشد.بازگشت جباری از نظر روحی و فنی می تواند به استقلال کمک کند جباری استثنا است و آرزو می کنیم بازگشت دوباره ی جباری کمک موثری برای تیم ملی هم باشد و کی روش هم از او استفاده کند./ش

اوج نیوز
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۵

گزارش تمرین امروز استقلال تهران:خوشحالی هواداران از بازگشت

مجیدی

تمرین تیم استقلال در غیاب مجتبی جباری برگزار شد.
تیم استقلال که روز گذشته به دلیل بارش باران تمرینات تاکتیکی خود را تعطیل کرده بود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را از سر گرفت. در تمرین امروز مجتبی جباری باز هم حضور نداشت و مشخص نبود این بازیکن به چه دلیلی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده است. میثم بائو و سیاوش اکبر‌پور دیگر غایبان تمرینات استقلال بودند.

* نسبت به روزهای گذشته تماشاگران بیشتری در تمرین استقلال حضور پیدا کرده‌اند و نکته جالب اینجا بود که هنگامی گزارشگر برنامه 90 قصد داشت از آنها گزارش تهیه کند هواداران نسبت به او اعتراض کرده و مقابل دوربین علیه فردوسی‌پور شعار می‌دادند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال هنگامی که با سؤال خبرنگار 90 روبرو شد به وی گفت شما تحریم هستید و من مصاحبه‌ای با شما نمی‌کنم.

* دویدن دور زمین، جمع کردن با توپ،انجام حرکات تاکتیکی در سه گروه از اصلی‌ترین برنامه‌های تیم استقلال بود.

* کادر فنی تیم استقلال در اواخر فعالیت امروز تمرینات چارچوب شناسی را برای فرزاد حاتمی در نظر گرفت. همچنین جواد نکونام نیز روی ضربات ایستگاهی کار می‌کرد.

* بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال سوژه اصلی بازیکنان و طرفداران این تیم بود و علاوه بر اینکه تماشاگران در خصوص برگزاری مسابقه استقلال و گهر سؤال می‌پرسیدند می‌خواستند بدانند آیا حضور مجیدی در این تیم قطعی شده یا خیر. تعدادی از طرفداران این تیم تصور کرده بودند مجیدی امروز در تمرین شرکت خواهد کرد و به همین دلیل پس از اینکه متوجه شدند او هنوز جلسه‌ای را با مسئولان استقلال برگزار نکرده محل تمرین را ترک کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت 15 پیگیری خواهد شد./ش

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۳

منتظری: اولین نفری هستم که از بازگشت مجیدی خوشحال

می‌شوم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی فکر‌های آلوده برایم حرف در می‌آورند در حالی که من و مجیدی از دوستان صمیمی هستیم.

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این روزها قوت گرفته و برخی عنوان کردند که تعدادی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری با مجیدی اختلاف دارند و مخالف بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌پوشان هستند.

پژمان منتظری در خصوص شایعاتی که در همین رابطه مطرح شده اظهار داشت: متاسفانه فکر‌های آلوده برای من حرف در می‌آورند در حالیکه اصلا چنین صحبت‌هایی را قبول ندارم چون من 2 سال کنار فرهاد مجیدی بازی کردم و چیز‌های زیادی از این بازیکن آموختم.

وی افزود: یکی از آرزوهایم این است که فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و نمی دانم چرا برخی دوستان این صحبت‌ها را مطرح کردند و از کجا چنین تحلیلی کرده و آن را به گوش مردم رسانده‌اند.

منتظریتاکید کرد: از اینکه شنیده‌ام فرهاد مجیدی در حال بازگشت استقلال است خیلی خوشحالم و باید بگویم 2 سال بهترین خاطره‌ها را در کنار او داشتم و ما دو نفر از دوستان صمیمی همدیگر هستیم و مطمئن باشید اولین نفری که از آمدن مجیدی استقبال می‌کند من هستم./ش

فارس
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۱

تشریح آخرین وضعیت فرهاد مجیدی توسط مدیر روابط عمومی

باشگاه استقلال

سررشته داری:امیدواریم بتوانیم امروز هواداران را خوشحال کنیم

محمد سررشته درباره بازگشت فرهاد مجیدی اظهار داشت : مجیدی با بازگشت به تهران ، به احتمال زیاد عصر امروز در جلسه ای با دکتر فتح اله زاده شرکت خواهد کرد و در صورتیکه مساله خاصی اتفاق نیافتد فرهاد مجیدی امروز به تیمش باز می گردد و پس از توافق نهایی روز چهارشنبه ساعت چهار بعد از ظهر در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد.باشگاه استقلال امیدوار است بتواند امروز هواداران را خوشحال کند. وی در خصوص وضعیت نهایی میثم حسینی و امین منوچهری گفت: میثم حسینی و امین منوچهری امروز در جلسه ای برای تصمیم گیری نهایی در خصوص پیوستن به باشگاه نفت تهران با دکتر فتح اله زاده شرکت کردند و ضمن ابراز تشکر از حمایت های استقلال و شخص فتح اله زاده مقرر شد که مذاکرات خود را با باشگاه نفت بصورت جدی دنبال کنند. مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد :با توجه به درخواست امین منوچهری مبنی بر سفر با استقلال به مکه مکرمه و ذکر این موضوع که با جدا شدن از جمع آبی پوشان حسرت زیارت خانه ی خدا بر دلم خواهد ماند ، مدیر عامل باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرد که در صورت موافقت باشگاه متبوعش امین منوچهری می تواند تیم استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند و در آن سفر معنوی همراه آبی پوشان باشد./ش-ا

سایت رسمی باشگاه استقلال
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۳۶

فرزاد مجیدی گفت: مسئولان باشگاه استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد به این تیم کرده‌ام.
خبرگزاری فارس: مجیدی: مسئولان استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد کردمفرزاد مجیدی که به عنوان نماینده برادرش اولین مذاکرات را با مسئولین باشگاه استقلال انجام داد، اظهار داشت: من به فتح‌الله زاده قول داده بودم که فرهاد را برای مذاکره با باشگاه استقلال بیاورم و تمام تلاشم را انجام دادم و قرار است مذاکرات بین طرفین صورت بگیرد.

وی افزود: باز هم تلاش می‌کنم تا فرهاد مجیدی به استقلال برگردد چون خودم یک استقلالی هستم و می‌دانم که طرفداران چقدر از حضور او خوشحال می‌شوند. متاسفانه از قول من نقل شده که به دنبال این هستم که فرهاد به استقلال نیاید اما مسئولان باشگاه می دانند که چه تلاشی کردم تا او به تهران بیاید و با مسئولان استقلال مذاکره کند.

قرار است امروز جلسه‌ای میان فتح‌الله‌زاده و فرهاد مجیدی برگزار شود و طی آن در خصوص بازگشت شماره 7 استقلال تصمیم گیری نهایی اتخاذ گردد./ش

فارس
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
خدا چه قدرتوخوبی ...............................

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
1-جهت عضویت از فرم ثبت نام استفاده کنید 2-به اعضای فعال لوگوی رایگان اهدا می شود 3-از توهین به تیم حریف خودداری کنید 4-لینک اعضا ثبت می شود ...با آرزوی گذراندن ساعات خوش در این سایت
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ دو شنبه 27 آذر 1398برچسب:,ÓÜÇÚÊ 12:32 äæíÓäÏå دل آرام??


حسن اشجاری امروز قراردادش را با استقلال به مدت نیم فصل در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

اشجاری بازیکن سپاهان بود که از این باشگاه در نیم فصل جدا شد.

بعد از عباس محمدرضایی این دومین بازیکن استقلال است که جذب شده است.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

فرزاد حاتمي به استقلال پيوست

مهاجم تيم فوتبال تراکتور‌سازي با عقد قرارداد يک‌ساله به استقلال پيوست.

http://images.persianblog.ir/240513_ArxGlLNM.jpg

به نقل از فارس، فرزاد حاتمي مهاجم اسبق تيم‌هاي سپاهان و تراکتور‌سازي با عقد قرارداد يک ساله به عضويت تيم فوتبال استقلال درآمد.

اين بازيکن عصر امروز با مسئولان تيم استقلال پاي ميز مذاکره نشست و سرانجام براي نيم‌فصل دوم با اين تيم به توافق رسيد. علاوه بر حاتمي عباس محمد‌رضايي، حسن اشجاري و حجت چهارمحالي نيز به تيم استقلال پيوستند و مذاکرات در خصوص يک بازيکن بوليويايي همچنان ادامه دارد.

قرارداد حاتمي فردا در هيئت فوتبال تهران ثبت خواهد شد.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

همکاري استقلال و نفت در نقل و انتقالات

به احتمال فراوان 2 باشگاه استقلال و نفت تهران طي روزهاي آتي بر سر معاوضه بازيکنانشان با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Esteghlal_Logo_Official.png/250px-Esteghlal_Logo_Official.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/f/fb/Naft-tehran.jpg

به نقل از فارس، مسئولان 2 باشگاه استقلال و نفت طي روزهاي آينده بر سر معاوضه بازيکنانشان با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

بحث تعويض ميثم حسيني و امين منوچهري براي استقلالي ها کاملا جدي است. گفته مي شود تا روزهاي آينده مذاکرات جدي تر براي جا‌به جايي اين 2بازيکن آبي پوش با ساير باشگاه ها انجام خواهد شد.

يعقوب کريمي و ايمان موسوي، 2 بازيکن مدنظر استقلالي‌ها براي پوشيدن پيراهن آبي به حساب مي‌آيند و شايد امين منوچهري و ميثم حسيني در نيم فصل دوم با پيراهن نفت به ميدان برود.

ميلاد ميداودي ديگر بازيکني است که از جمع استقلالي‌ها جدا خواهد شد اما هنوز موفق به دريافت رضايتنامه از فتح‌الله‌زاده نشده است.

تاکنون عباس محمدرضايي، حسن اشجاري و حجت چهارمحالي براي حضور در استقلال قرارداد خود را رسمي کردند.



ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

فتح‌الله‌زاده: آماده جذب مجيدي هستيم

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: بر اساس وعده‌مان با هواداران، آماده‌ايم تا مجيدي را در نيم فصل جذب کنيم.


http://www.iranvij.ir/wp-content/uploads/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-2.jpg

به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده درباره جلسه روز شنبه که ميان وي و سرمربي تيم استقلال برگزار شد اظهار داشت: نشست بسيار خوبي را برگزار کرديم و درباره شرايط تيم در نيم فصل و برنامه‌هاي آينده صحبت کرديم. ضمن اينکه بحث فهرست بازيکنان تيم براي ادامه رقابت ها هم از موارد اصلي طرح شده در جلسه بود.

وي ادامه داد: هنوز فهرست بازيکناني که از تيم جدا مي شوند قطعي نيست و تصميم گرفته شد تا پس از مشخص شدن نفراتي که چه به عنوان بازيکن داخلي و چه بازيکن خارجي به استقلال ملحق مي شوند، درباره فهرست کلي تيم و بازيکناني که احتمالا جدا مي شوند تصميم گيري نهايي انجام شود.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشي درباره وضعيت فرهاد مجيدي و احتمال بازگشتش به جمع آبي‌پوشان در نيم فصل عنوان کرد: همانطور که از قبل به هواداران عزيز و ميليوني استقلال وعده داده بوديم هم من و هم سرمربي تيم، آمادگي پذيرش مجيدي را داريم و مقدمات لازم را براي تحقق اين مساله فراهم کرده ايم.

وي تاکيد کرد: در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولي که به هوادارانش داده بود، با تمام وجود آماده جذب مجيدي است و هيچ مشکلي براي تحقق اين مهم وجود ندارد. اگر مجيدي تمايل به بازگشت به استقلال دارد اعلام آمادگي کند تا اقدامات بعدي در اين باره انجام شود و اين بازيکن ارزشمند در ادامه فصل به تيم کمک کند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين پرسش که اگر مجيدي قصد خداحافظي از دنياي بازي را داشته باشد چه تصميمي گرفته مي شود گفت: در صورتيکه مجيدي قصد خداحافظي را داشته باشد، باز هم به او در اين راه کمک مي کنيم تا انشاالله خداحافظي با شکوهي به پاس سال‌ها حضورش در پيراهن آبي برپا شود.




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

حاتمي قرارداد خود را با استقلال ثبت کرد

مهاجم سابق تيم فوتبال تراکتورسازي امروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قرارداد يک ساله‌ونيمه خود را با استقلال ثبت کرد.

http://up.tractorfc.com/images/485farzad_hatami1.jpg

فرزاد حاتمي صبح امروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قرارداد يک ساله و نيمه خود را با استقلال ثبت کرد.

 به گزارش فارس، اين بازيکن در نيم فصل اول با پيراهن تراکتورسازي تبريز به ميدان مي رفت اما پس از مشکلاتي که برايش ايجاد شد با دريافت رضايتنامه تصميم به جدايي از اين تيم گرفت.


پيش از اين حاتمي در تراکتورسازي و سپاهان نيز سابقه همکاري با امير قلعه نويي را داشته است.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

نقد و بررسي ويسنته آرزه، هافبک جديد استقلال

ويسنته آرزه، هافبک بوليويائي که بطور رسمي به باشگاه استقلال تهران پيوسته است، در 22 نوامبر سال 1985 در شهر سانتا کروز متولد شده است و هم‌اکنون 27 ساله است.



آرزه دوران حرفه‌اي خود را از سال 2007 و از باشگاه مرکر يونيورسيتي آمريکا آغاز کرد و در ادامه راهي تيم ونکوور وايت کپس در ليگ حرفه‌اي آمريکا (ام‌ال‌اس) شد و دو فصل پي‌درپي در اين تيم حضور داشت. آرزه در اغلب اوقات به عنوان يک بازيکن جانشين به ميدان مي‌آمد و جايگاه مستحکمي در تيم ونکوور وايت‌ کپس نداشت. او در مجموع دو طول دو فصل حضور خود در اين باشگاه 44 بار به ميدان رفت و يک گل نيز به ثمر رساند.

هافبک تازه‌وارد استقلال در سال 2010 راهي باشگاه آئوراي گواتمالا شد تا در ليگ حرفه‌اي اين کشور توپ بزند. نکته‌ي جالب در مورد آرزه آن است که او در طول مدت حضور خود در اين باشگاه گمنام نيز عمدتا نيمکت‌نشين بود و فقط 12 بازي از 29 بازي را در ترکيب اصلي حضور داشت. او در مجموع 29 بازي که با پيراهن اين تيم به ميدان رفت، موفق به زدن دو گل شد.

آرزه که کارنامه‌ي چندان قابل‌قبولي در گواتمالا نداشت، در اواخر سال 2010 راهي ليگ برتر مجارستان شد و به عضويت تيم ديوس‌گيور درآمد و به مدت دو سال در اين تيم حضور يافت. اوضاع هافبک بوليويائي در اين تيم که به هرترتيب يک تيک اروپائي محسوب مي‌شد بدتر از گذشته شد و اين بازيکن بيش از پيش نيمکت‌نشيني را تجربه کرد و بيش‌تر به عنوان بازيکن جانشين به ميدان آمد. او در مجموع 37 بازي، 19بار به عنوان بازيکن جانشين راهي ميدان شد و دو گل نيز به ثمر رساند.

آرزه در نهايت در سال 2012 به تيم شارلواي بلژيک رفت و يک فصل در اين تيم حضور داشت و در هر 4 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت به عنوان بازيکن جانشين راهي ميدان شد.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??
[تصویر:  y5435_Untitled1.gif]

ادامه ی مطلب را ببینید:


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:32 äæíÓäÏå دل آرام??

یکی از سايت‌هاي اماراتي نوشت: «هواداران از حضور مجيدي در ورزشگاه خانگي الوصل تعجب کردند. مجيدي اعلام کرد تنها براي ديدن تمرينات اين تيم به آن‌جا رفته است نه چيز ديگري.» در واقع از همان لحظه ورود مجيدي به تمرينات الوصل اين شايعه قوت گرفت که اين بازيکن براي نيم فصل دوم ليگ امارات به الوصل خواهد پيوست. سال گذشته اين باشگاه پيشنهاد جدي خود را به مجيدي ارائه داد. در ابتداي امسال نيز الوصل خواهان جذب اين بازيکن بود. با آن‌که قانوني در امارات تصويب شده که باشگاه‌هاي اين کشور به دليل مسايل سياسي بازيکن ايراني جذب نکنند، مسئولان الوصل به مجيدي اعلام کردند راهکاري براي حل اين مشکل دارند. اما مهاجم ايراني سرانجام تصميم گرفت که به الوصل نرود. او پس از اين اتفاقات، سه‌شنبه به تمرين زردهاي دبي رفت و به تماشاي تمرينات اين تيم پرداخت. او يکي از تماشاگران بازی الوصل و دبی در لیگ امارات هم خواهد بود


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

مدافع جدید تیم استقلال عصر پنجشنبه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "حسن اشجاری" که چهارشنبه شب با قراردادی به مدت نیم فصل به استقلال پیوست، روز پنجشنبه در کنار چند بازیکن دیگر این تیم تمرین کرد. در این تمرین حنیف عمران زاده و هاشم بیگ زاده هم در این تمرین که زیر نظر امیر حاجی قاسم برگزار شد حضور داشتند.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

سید‌مهدی علوی معاون فرهنگی، اجتماعی باشگاه استقلال صبح امروز (جمعه) برای شرکت در مراسم سومین روز درگذشت غلامرضا ساجدی راهی رشت شد.

وی به نمایندگی از باشگاه استقلال در مراسم درگذشت جوان 21 ساله که پس از پایان دیدار داماش و استقلال جان خود را از دست داد شرکت خواهد کرد.

این مراسم از ساعت 14 تا 16 در مسجد امام‌حسن مجتبی(ع) در شهر رشت برگزار خواهد شد.

 

* بازیکن بولیویایی یکشنبه به تهران می‌آید

 

بویان زاییچ بازیکن 32 ساله اهل صربستان دو روز پیش وارد ایران شده و قرار است در تمرین تیم استقلال شرکت کند.

همچنین یک بازیکن بولیویایی که در لیگ بلژیک بازی می‌کرده به احتمال فراوان روز یکشنبه وارد تهران خواهد شد. مسئولان استقلال از معرفی نام این بازیکن جهت جلوگیری از پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها خودداری می‌کنند اما تکلیف حضور وی در این تیم، با وجود اعلام مسئولان استقلال هنوز مشخص نیست.

 

* تمرینات اختصاصی برای 6 بازیکن

 

سرمربی تیم استقلال برای چهار بازیکن این تیم تمرینات اختصاصی در نظر گرفت. کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، هاشم بیگ‌زاده، حنیف عمران‌زاده، عباس محمد‌رضایی و حسن اشجاری 6 بازیکنی بودند که در تعطیلات، تمرینات اختصاصی را پشت‌سر گذاشتند.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

تکلیف بازیکنان جدیدتان چه شد؟

یک بازیکن صربستانی به تهران آمده و یک بازیکن دیگر از کشور بولیوی قرار است روز یکشنبه به تهران بیاید. البته او در لیگ بلژیک بازی می‌کرده و هفته گذشته آخرین بازی خود را برای تیمش انجام داد اما اجازه بدهید فعلاً اسمی از او نیاورم.

تکلیف لیست مازاد استقلال چه شد؟

هنوز جلسه‌ای با سرمربی تیم نگذاشتم و فردا باید با او صحبت کنم و جمع‌بندی نهایی را انجام دهیم.

حضور عماد‌رضا منتفی شده است؟

این بازیکن مدنظر امیرقلعه‌نویی است ولی فعلا در حال مذاکره هستیم. باید تیممان را تا آخر هفته ببندیم تا برای بازی مقابل سایپا در جام‌حذفی آماده شویم.

جدایی میداوودی قطعی شده؟

هنوز جدایی او قطعی نیست هر چند دو سه تیم خواهان جذب این بازیکن هستند اما فعلا در خصوص او تصمیم نگرفته‌ایم.

از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ نترسیدید؟

هر سه تیمی که با ما هم گروه شدند قهرمانی آسیا را به دست آوردند. شاید برای آنها گروه مرگ باشد اما برای ما گروه زندگی است. من هم از این گروه نترسیدم چون الهلال را می‌‌شناسیم و با الریان هم سال گذشته بازی کردیم. شانس در قرعه‌کشی با ما یار نبوده ولی باید خوب کار کنیم.

می‌دانید که از همین حالا تیم‌های عربی برای جذب بازیکنان میلیون‌دلاری اقدام می‌کنند؟

متأسفانه ما جوی را به راه انداختیم که بازیکنان تیم‌های ما میلیاردی هستند و ذهن جامعه را منفی کردیم اما هیچ وقت نمی‌گوییم که تیم‌های رقیب ما در آسیا چه می‌کنند. هزینه بازیکنان استقلال مجموعا 9 میلیارد شده اما الهلال 70 میلیارد و العین بالای 60 میلیارد برای بازیکنانش هزینه می‌کند چگونه تیم 70 میلیاردی را با تیم 9 میلیاردی شکست دهیم اما جالب است که محکوم به برد هم هستیم. این فقط مختص استقلال نیست و سپاهان و تراکتور‌سازی هم با همین شرایط باید به مصاف حریفان بروند. بروید و تحقیق کنید که العین چه زیرساخت‌هایی دارد البته من توجیحی نمی‌پذیرم و به بازیکنان هم گفته‌ام که باید از این گروه صعود کنید ولی واقعیت این است که امکانات اصلا برابری نمی‌کند.

ایمون زاید مدعی شده اگر استقلال 10 میلیارد هم بدهد به این تیم نمی‌آید؟

این بازیکن هنوز گیج است. مگر او تعیین می‌کند که چه باشگاهی او را بخواهد. زاید یک دیپورتی است و من یک میلیون می‌دهم که اسم استقلال را نیاورد!

فارس: با جانواریو هم که فسخ قرارداد کردید؟

او بازیکن دوست‌داشتنی است و در کمال دوستی با او خداحافظی کردیم و از او خواستم که آخر فصل برای شرکت در جشن قهرمانی به ایران بیاید.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

حنیف عمران زاده درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در گروه مرگ قرار گرفتیم. الهلال،العین و الریان از هر نظر حرفه ای هستند و نجومی پول خرج می کنند.
وی افزود:دلیلی ندارد از حریفان بترسیم زیرا آنها هم از نام استقلال می ترسند. دو ستاره بر سینه داریم که حریفان از این دو ستاره می ترسند. باید با برنامه و حرفه ای وارد بازی ها شویم تا به عنوان نماینده ایران نتایج قابل قبولی را به دست آوریم. به طور حتم کادر فنی برای آسیا برنامه ریزی ویژه ای خواهد کرد.
مدافع استقلال در باره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر عنوان کرد:هدف ما قهرمانی در آخر لیگ است و بازی به بازی پیش می رویم. قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و به قهرمان آن جام نمی دهند. با توجه به برخی مشکلات که وجود داشت در نیم فصل اول با تلاش مدیریت ،درایت کادر فنی و تلاش بچه ها نتایج خوبی به دست آوردیم.
عمران زاده افزود:تلاش می کنیم برای شروع نیم فصل دوم از هر نظر آماده شویم البته در تعطیلات نیم فصل باید در جام حذفی به مصاف سایپا برویم و با شکست این تیم اولین قدم در این جام را محکم برداریم.
وی درباره آخرین وضعیت خود گفت:در تعطیلی تمرینات ،همراه چند بازیکن دیگر اختصاصی تمرین کردم و تلاش می کنم هر چه سریعتراز شرایط بازی برخوردار شوم.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??
Pink girls

----->