همیشه آبی


سلام به بروبچه های استقلالی...!به مناسبت بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال،فردا ساعت 4بعدازظهر،جشن آنلاین داریم که همه هواداران فرهاد مجیدی و استقلال،دعوتن.خواهشا کسانی که اومدن،توی نظرات یه تبریک کوچولو بگن...حداقل برای اینکه ایشون بفهمن ما پشتشونیم.فردا منتظرتونم...
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:46 äæíÓäÏå دل آرام??
فرهاد مجیدی : تنها انگیره من برای ادامه فوتبال ، هواداران استقلال هستند .

اگر چه فرهاد مجیدی چند ماه قبل در روزهای پر حاشیه برای هواداران استقلال نامه خداحافظی نوشت اما این روزها از باشگاه استقلال اخباری به گوش می رسد که آنها در تلاش هستند فرهاد را برای بازگشت به میدان متقاعد کنند . مجیدی البته به مانند همیشه کمتر مصاحبه می کند و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی در آینده رخ می دهد .

برخی سایت ها خبر از پیوستن شما به تیم الوصل دادند ، این موضوع را تایید می کنید ؟

برای بازی نه اما من به خاطر تکمیل مرحله B باید 8 جلسه یک تیم زیر 16 سال را تمرین بدهم . با توجه به اینکه اسماعیل راشد همبازی قدیمی ام در حال حاضر مدیر باشگاه الوصل است به دیدن او رفتم و راشد هم با این موضوع موافقت کرد


در این مدت ارتباطی با مسئولان باشگاه استقلال داشتید ؟

من از آن شبی که به توصیه مادرم و تصمیم شخصی و قلبی خودم و بر حسب وظیفه انسانی به دیدار آقای قلعه نویی رفتم ، نه با ایشان و نه با آقای فتح الله زاده هیچ گونه تماسی نداشتم

آقای فتح الله زاده چند بار در مصاحبه های مختلف درباره بازی خداحافظی شما با تیم هانوفر صحبت کردند .

من از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم و در این مورد کسی با من صحبت نکرده است . اینجا هم تاکید می کنم که از لطف باشگاه استقلال ممنونم اما هیچ گونه احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم و اگر روزی هم برگشتم زمان خداحافظی ام را خودم ، شخصا مشخص می کنم !

خداحافظی ناگهانی شما بسیاری از هواداران استقلال را متحیر کرد . خیلی از آنها هنوز منتظر هستند که شما دوباره به زمین بازی برگردید .

واقعیت این است که خیلی دوست داشتم با پیراهن تیمی که همه چیزم را از آن دارم و همواره به آن عشق ورزیدم از فوتبال خداحافظی کنم ولی شرایط طوری رقم خورد که بر خلاف میل باطنی ام و برای اینکه استقلال وارد حاشیه نشود از فوتبال خداحافظی کردم .در ابتدای فصل از هفت ، هشت تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم . حتی پیشنهاد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی را رد کردم . منتی هم سر کسی نمی گذارم . به خاطر خودم و محبت هواداران استقلال دوست نداشتم پیراهن تیم دیگری را غیر از استقلال بر تن کنم .تنها انگیره من برای ادامه فوتبال ، هواداران هستند و هر تصمیمی بگیرم فقط به خاطر همین هواداران دوست داشتنی استقلالی هستند . آنها در این چند ماه به شدت در سایت ها و از راههای مختلف من را مورد لطف خود قرار دادند . امیدوارم بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم و البته نظرات مردم برای تصمیم گیری من مهمترین فاکتور خواهد بود .

به کلاس های مربیگری خود در انگلیس ادامه خواهید داد ؟

در حال حاضر مرحله اول کلاس B را گذراندم و منتظرم برای مرحله دوم برنامه ها را اعلام کنند تا مشخص شود که چه زمانی را به من می دهند که در کلاس ها شرکت کنم

۱۸ آذر ۱۳۹۱ ۱۲:۳۸

تو خورشيدي ولي غروب نداري….آهاي فرهاد مجيدي

تو دريايي ولي ساحل نداري…….آهاي فرهاد مجيدي

تو تک ستاره ي فوتبال مايي…….آهاي فرهاد مجيدي

تو تا ابد تو قلبها ماندگاري……….آهاي فرهاد مجيدي

تو کابوس تمام لنگيايي…………..آهاي فرهاد مجيدي

تويي که محبوب ما تاجي هايي….آهاي فرهاد مجيدي

تو بهترين شماره هفت آسيايي…..آهاي فرهاد مجيدي


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
ماجدی: فرهاد مجیدی هم قبول کند و برگردد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما به درخواست هواداران پاسخ مثبت دادیم و فرهاد مجیدی هم قبول کند و برگردد.
میرشاد ماجدی پس از شکست یک بر صفر برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: دو تیم در این بازی دوستانه به دنبال شناخت بازیکنان جدیدشان بودند و فکر می‌کنم به این هدف هم رسیدند.

وی در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال گفت: همه برای بازگشت مجیدی ابراز تمایل کردند و هواداران خواهان بازگشت او شدند. مجیدی یکی از ستاره‌های استقلال است. ما درخواست هواداران را اجابت کردیم و او هم قبول کند و به تیم برگردد. همه باید با یکدیگر همدل باشیم.

سرپرست استقلال در مورد مشکلات مالی گفت: همه جا مشکل مالی هست و حتی در شرق آسیا هم مشکل مالی وجود داشت. بنابراین این مسئله فقط مختص ما نیست. البته ما مشکل مالی نداریم مشکل ما دیر رسیدن پول است. اینکه پول به موقع به تیم تزریق شود تا مشکلی پیش نیاید./ش

فارس
۲۰ آذر ۱۳۹۱ ۱۷:۱۰

کاپیتان سابق استقلال با حضور در باشگاه بارسلونا و بازدید از ورزشگاه نیوکمپ، با مدیر اجرایی و همچنین آلفونسو مهاجم سال‌های پیش این تیم دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار فرهاد مجیدی با آلفونسو مهاجم سال‌های پیش بارسلونا و جیانی مدیر اجرایی ورزشگاه نیوکمپ و موزه باشگاه مطرح اسپانیایی، مقرر شد مدیران باشگاه موافقت تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا را برای حضور یک ماهه مجیدی در تمرینات بارسا جلب کنند که در آن صورت او یک ماه به شهرک ورزشی بارسلونا خواهد رفت تا از نزدیک از تمرینات این تیم یادداشت بردارد.
تمرینات بارسلونا پس از حضور گواردیولا در این تیم، با دستور او، بدون حضور تماشاگر و خارج از شهر بارسلون برگزار می‌شود و برای تماشای آن باید هماهنگی‌های خاصی با مسئولان و سرمربی تیم صورت گیرد.
در این دوره قرار است مجیدی در کنار تیم بارسلونا حضور یافته و از نزدیک از نحوه برگزاری تمرینات و آماده‌سازی بهترین تیم اروپا دیدن کند.

در این نشست که نزدیک 2 ساعت طول کشید، مدیر بارسلونا در مورد ورزشگاه نیوکمپ و شیوه برگزاری بازیهای خانگی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان، توضیحاتی را به فرهاد مجیدی بیان کرد. همچنین آلفونسو هم در مورد نحوه آماده‌سازی و فصل بدنسازی و نحوه تمرینات این تیم مطرح اسپانیایی، مسائل مهمی را به کاپیتان پیشین استقلال منتقل کرد. آلفونسو مهاجم دهه 70 میلادی بارسلونا و یکی از بازیکنان محبوب این تیم بود./ش

خبرآنلاین
۲۰ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۲۳

میداودی در استقلال ماندنی شد .
مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مخالفت با صدور رضایت‌نامه‌اش از سوی مدیرعامل این باشگاه، تا پایان فصل به همکاری‌اش با آبی‌پوشان تهرانی ادامه می‌دهد.
میلاد میداودی مهاجم استقلال پس از مخالفت علی فتح‌الله‌زاده با صدور رضایت‌نامه‌اش و نشست امروز صبح با علی امیری معاون باشگاه، تا پایان فصل در استقلال ماندنی شد.
این بازیکن که در نیم فصل نخست لیگ برتر، کمتر از سوی امیر قلعه‌نویی به بازی فرستاده می‌شد، امروز به اهواز می‌رود و پس از انجام امور شخصی، از روز سه‌شنبه در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند.

میداودی که طی روزهای گذشته بحث حضورش در فهرست مازاد امیر قلعه‌نویی مطرح بود، مذاکراتی هم با تیم پیکان انجام داد اما در نهایت تا پایان لیگ دوازدهم استقلال را در مسابقات داخلی و آسیایی همراهی خواهد کرد./ش

مهر
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ۱۴:۳۹

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
مشکلی برای حضور مجیدی در جمع آبی پوشان وجود ندارد.
دبیر هیات فوتبال استان تهران گفت: تا این لحظه، 20 بازیکن بزرگسال در فهرست رسمی تیم فوتبال استقلال تهران حضور دارند و این تیم می تواند قرارداد دو بازیکن بزرگسال دیگر را ثبت کند.
روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در زمان نقل و انتقالات نیم فصل دوازدهمین دوره لیگ برترفوتبال ایرانˈعباس محمدرضاییˈوˈحسن اشجاریˈ به عنوان سهمیه بزرگسال با باشگاه استقلال قرارداد ثبت کردند.

وی با بیان اینکه هر تیم لیگ برتری می تواند قرارداد 22 بازیکن بزرگسال را ثبت کند، اظهار داشت:درفهرست بازیکنان بزرگسال تیم استقلال 18بازیکن ثبت بودکه باثبت قرارداد محمد رضایی و اشجاری، دو جای دیگر برای ثبت قرارداد بازیکنان بزرگسال در این تیم دیده می شود.

وی با بیان اینکه هر تیم پنج بازیکن زیر 28سال می تواند جذب کند، اضافه کرد: البته در زمان نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر،ˈفرزاد حاتمیˈوˈحجت چهارمحالی ˈ نیز با باشگاه استقلال قرارداد ثبت کردند که این دو بازیکن جزو سهمیه های زیر 28سال محسوب می شوند.

دبیرهیات فوتبال استان تهران گفت: ˈایمان مبعلیˈوˈمحمد محمدیˈ پیش از آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرده اند و ˈفریدون زندیˈ و ˈرودریگو توزیˈ نیز درنیم فصل نخست از تیم استقلال جدا شده اند و بازیکن دیگری به طور رسمی از فهرست تیم استقلال خارج نشده است.

عابدینی بااشاره به اینکه تیم ها می توانند چهاربازیکن خارجی شامل سه بازیکن بین المللی ویک آسیایی جذب کنند، یادآورشد: بازیکنان ایرانی که درلیگ های خارجی بازی کرده اند جزوسهمیه خارجی محسوب نمی شونداما برای نقل و انتقالات مشمول قوانین بین المللی خواهند شد.

با توجه به اظهارات دبیرهیات فوتبال استان تهران، در صورتی که ˈفرهاد مجیدیˈ کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران بخواهد به این تیم بازگردد مشکلی برای ثبت قرارداد او وجود ندارد.

امروز (چهارشنبه) به نقل از ˈمصطفی شهبازیˈ مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام شد که در فهرست تیم فوتبال استقلال تهران برای جذب ˈفرهاد مجیدیˈ جای خالی وجود ندارد./ش

ایرنا
۲۲ آذر ۱۳۹۱ ۱۹:۳۸

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??

کاپیتان ما با تو قرارداد همیشگی امضا کردیم

بیا

زنده باد۷مقدس

دکتر فتح الله زاده: به فرهاد گفتم تو بیا ، اصلا قراردادت را ۱۰ ساله می بندیم!

مدیرعامل استقلال می گوید ظرف دو سه روز آینده فرهاد مجیدی به تهران می آید تا کار حضورش در استقلال نهایی شود.

مدیرعامل استقلال درباره آخرین شرایط فرهاد مجیدی گفت:« همان طور که از قبل هم من و هم آقای قلعه نویی گفتیم به نظرمان حضور فرهاد در تیم به همه ما کمک می کند. هم برای استقلال و هواداران خوب است هم برای خود فرهاد. به هر حال ما امسال برای جام های مهمی می جنگیم و همگی دوست داریم که فرهاد با پیراهن استقلال فوتبالش تمام شود. او بازیکن مورد علاقه ما و هواداران است و باید خیلی شایسته فوتبالش به پایان برسد.»

فتح الله زاده درباره جذب چند مهاجم برای تیم هم می گوید:« به هر حال این تشخیص سرمربی تیم است که ما در خط حمله نیاز به تقویت داریم. به همین دلیل هم سعی کردیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. با این وجود جذب این بازیکنان خللی در بازی کردن یا نکردن مجیدی ایجاد نمی کند. او یک بازیکن خاص است و حتی اگر 10 مهاجم هم بگیریم ، شرایط فرهاد فرق می کند. تازه این قدر هم بازی های مختلفی داریم که مشکلی از بابت بازی برای بچه های مختلف ایجاد نمی شود.»
او با تقدیر از سرمربی تیمش برای دعوت از مجیدی می گوید:« ببینید امسال استقلال با همیشه یک فرق بزرگ دارد. ما واقعا با دشواری و همدلی جمعی داریم کارها را پیش می بریم درحالی که هنوز هیچ کمکی دریافت نکردیم. امیر قلعه نویی ایده خوبی دارد که می خواهد استقلال در سالی که دوستی و همدلی در آن موج می زند ، می خواهد از همه پتانسیل تیم برای موفقیت و شادی دل طرفداران استفاده کند. به هر حال همه ما استقلالی ها یک گمشده داریم و آن سومین ستاره روی پیراهن و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیاست که شک ندارم اگر فرهاد در کنارمان باشد و او هم با تیم و طرفداران دست یاری بدهد ، قطعا این بار یورشی همه جانبه به سمت این ستاره خواهیم داشت.»

البته مجیدی در حرف هایش نکاتی را به مدیر استقلال گفته و از چند نکته گلایه داشته است . فتح الله زاده در این باره می گوید:« راستش قرار شده فرهاد بیاید تهران تا در این باره مفصل حرف بزنیم اما نکاتی هم از طریق یکی از دوستانش به ما گفته مثلا اینکه می خواهد کلاس های مربیگری اش هم پیگیری کند که ما هم مخالفتی از این بابت نداریم . یا مثلا بحث مدت قرارداد که من با خنده گفتم تا وقتی که گیربکست بکشد با ما می مانی . تو بیا و روی فرم باش ما قراردادت را 10 ساله می بندیم. بعد هم اینکه او خداحافظی کرده بود حالا ما گفتیم به خاطر هاداران به تیم برگرد و فوتبالت را اینجا تمام کن. و الی که ما نمی خواهیم برایش محدوده زمانی مشخص کنیم./ش

خبرآنلاین
۲۴ آذر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۷


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??

استقلال سایپا رو چوبله کرد

 

لنگ پلیس سایپا پیوندتان مبارک

 

البته سایپا ۳تا بازی دیگه داره تا مثل ۴پلیس این افتخار چوبله شدن به

طورکامل توسط

سلطان آسیا نصیبش بشه


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??
پورحیدری: بازگشت مجیدی هواداران را خوشحال می کند

رییس کمیته فنی استقلال توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان و احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ارائه داد.

منصور پور حیدری معتقد است ، فرهاد مجیدی از بازیکنان بزرگ و مورد علاقه هواداران است . رییس کمیته فنی استقلال در خصوص بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان اظهار داشت:فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده است .او بازیکن بزرگی است و مورد علاقه هواداران می باشد.مدیرعامل استقلال و سرمربی تیم با بازگشت او موافقند و اعلام کردند که استقلال خانه ی مجیدی است . ما هم امیدواریم مشکلات حل شود و فرهاد مجیدی بتواند به استقلال بازگردد ،بازگشت او هم هواداران را خوشحال می کند و هم می تواند از لحاظ فنی به تیم کمک کند.
پورحیدری درباره ی احتمال برگزاری بازی استقلال و درود در لرستان گفت: تا این لحظه هنوز محل بازی مشخص نشده است . امااین نکته جالب توجه است که گهر تمامی مسابقات خود در نیم فصل اول را درکرج برگزار کرده است و می خواهد دراولین تجربه ی میزبانی ،پذیرای یک بازی حساس و پرهوادار باشد و نمی دانیم دلیل این اصرار چیست. به هرحال امیدواریم این بازی هر کجا که برگزار می شود بدون حاشیه و در آرامش به پایان برسد.بازی با گهر بازی سختی است و امیدواریم استقلال پیروز میدان باشد و در نهایت تیم ما با دفاع از عنوان قهرمانی ، قهرمان دوباره جام حذفی شود.

رییس کمیته فنی استقلال در ادامه خریدهای جدید استقلال را مثمر ثمر خواند و اظهار داشت: در بازی با سایپا از بازیکنان جدید تیم رونمایی شد و انصافا هم همه ی آن ها خوب ظاهر شدند . جباری هم با رهایی از بند مصدومیت به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است و بازگشت او در کناربازیکنان جدید می تواند کمک شایانی برای استقلال باشد.بازگشت جباری از نظر روحی و فنی می تواند به استقلال کمک کند جباری استثنا است و آرزو می کنیم بازگشت دوباره ی جباری کمک موثری برای تیم ملی هم باشد و کی روش هم از او استفاده کند./ش

اوج نیوز
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۵

گزارش تمرین امروز استقلال تهران:خوشحالی هواداران از بازگشت

مجیدی

تمرین تیم استقلال در غیاب مجتبی جباری برگزار شد.
تیم استقلال که روز گذشته به دلیل بارش باران تمرینات تاکتیکی خود را تعطیل کرده بود از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را از سر گرفت. در تمرین امروز مجتبی جباری باز هم حضور نداشت و مشخص نبود این بازیکن به چه دلیلی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکرده است. میثم بائو و سیاوش اکبر‌پور دیگر غایبان تمرینات استقلال بودند.

* نسبت به روزهای گذشته تماشاگران بیشتری در تمرین استقلال حضور پیدا کرده‌اند و نکته جالب اینجا بود که هنگامی گزارشگر برنامه 90 قصد داشت از آنها گزارش تهیه کند هواداران نسبت به او اعتراض کرده و مقابل دوربین علیه فردوسی‌پور شعار می‌دادند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال هنگامی که با سؤال خبرنگار 90 روبرو شد به وی گفت شما تحریم هستید و من مصاحبه‌ای با شما نمی‌کنم.

* دویدن دور زمین، جمع کردن با توپ،انجام حرکات تاکتیکی در سه گروه از اصلی‌ترین برنامه‌های تیم استقلال بود.

* کادر فنی تیم استقلال در اواخر فعالیت امروز تمرینات چارچوب شناسی را برای فرزاد حاتمی در نظر گرفت. همچنین جواد نکونام نیز روی ضربات ایستگاهی کار می‌کرد.

* بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال سوژه اصلی بازیکنان و طرفداران این تیم بود و علاوه بر اینکه تماشاگران در خصوص برگزاری مسابقه استقلال و گهر سؤال می‌پرسیدند می‌خواستند بدانند آیا حضور مجیدی در این تیم قطعی شده یا خیر. تعدادی از طرفداران این تیم تصور کرده بودند مجیدی امروز در تمرین شرکت خواهد کرد و به همین دلیل پس از اینکه متوجه شدند او هنوز جلسه‌ای را با مسئولان استقلال برگزار نکرده محل تمرین را ترک کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت 15 پیگیری خواهد شد./ش

۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۳

منتظری: اولین نفری هستم که از بازگشت مجیدی خوشحال

می‌شوم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی فکر‌های آلوده برایم حرف در می‌آورند در حالی که من و مجیدی از دوستان صمیمی هستیم.

بحث بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال این روزها قوت گرفته و برخی عنوان کردند که تعدادی از بازیکنان استقلال مثل پژمان منتظری با مجیدی اختلاف دارند و مخالف بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌پوشان هستند.

پژمان منتظری در خصوص شایعاتی که در همین رابطه مطرح شده اظهار داشت: متاسفانه فکر‌های آلوده برای من حرف در می‌آورند در حالیکه اصلا چنین صحبت‌هایی را قبول ندارم چون من 2 سال کنار فرهاد مجیدی بازی کردم و چیز‌های زیادی از این بازیکن آموختم.

وی افزود: یکی از آرزوهایم این است که فرهاد مجیدی به استقلال برگردد و نمی دانم چرا برخی دوستان این صحبت‌ها را مطرح کردند و از کجا چنین تحلیلی کرده و آن را به گوش مردم رسانده‌اند.

منتظریتاکید کرد: از اینکه شنیده‌ام فرهاد مجیدی در حال بازگشت استقلال است خیلی خوشحالم و باید بگویم 2 سال بهترین خاطره‌ها را در کنار او داشتم و ما دو نفر از دوستان صمیمی همدیگر هستیم و مطمئن باشید اولین نفری که از آمدن مجیدی استقبال می‌کند من هستم./ش

فارس
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۴۱

تشریح آخرین وضعیت فرهاد مجیدی توسط مدیر روابط عمومی

باشگاه استقلال

سررشته داری:امیدواریم بتوانیم امروز هواداران را خوشحال کنیم

محمد سررشته درباره بازگشت فرهاد مجیدی اظهار داشت : مجیدی با بازگشت به تهران ، به احتمال زیاد عصر امروز در جلسه ای با دکتر فتح اله زاده شرکت خواهد کرد و در صورتیکه مساله خاصی اتفاق نیافتد فرهاد مجیدی امروز به تیمش باز می گردد و پس از توافق نهایی روز چهارشنبه ساعت چهار بعد از ظهر در تمرین استقلال شرکت خواهد کرد.باشگاه استقلال امیدوار است بتواند امروز هواداران را خوشحال کند. وی در خصوص وضعیت نهایی میثم حسینی و امین منوچهری گفت: میثم حسینی و امین منوچهری امروز در جلسه ای برای تصمیم گیری نهایی در خصوص پیوستن به باشگاه نفت تهران با دکتر فتح اله زاده شرکت کردند و ضمن ابراز تشکر از حمایت های استقلال و شخص فتح اله زاده مقرر شد که مذاکرات خود را با باشگاه نفت بصورت جدی دنبال کنند. مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد :با توجه به درخواست امین منوچهری مبنی بر سفر با استقلال به مکه مکرمه و ذکر این موضوع که با جدا شدن از جمع آبی پوشان حسرت زیارت خانه ی خدا بر دلم خواهد ماند ، مدیر عامل باشگاه استقلال به این بازیکن اعلام کرد که در صورت موافقت باشگاه متبوعش امین منوچهری می تواند تیم استقلال را در سفر به عربستان همراهی کند و در آن سفر معنوی همراه آبی پوشان باشد./ش-ا

سایت رسمی باشگاه استقلال
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۳۶

فرزاد مجیدی گفت: مسئولان باشگاه استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد به این تیم کرده‌ام.
خبرگزاری فارس: مجیدی: مسئولان استقلال می‌دانند چه تلاشی برای بازگشت فرهاد کردمفرزاد مجیدی که به عنوان نماینده برادرش اولین مذاکرات را با مسئولین باشگاه استقلال انجام داد، اظهار داشت: من به فتح‌الله زاده قول داده بودم که فرهاد را برای مذاکره با باشگاه استقلال بیاورم و تمام تلاشم را انجام دادم و قرار است مذاکرات بین طرفین صورت بگیرد.

وی افزود: باز هم تلاش می‌کنم تا فرهاد مجیدی به استقلال برگردد چون خودم یک استقلالی هستم و می‌دانم که طرفداران چقدر از حضور او خوشحال می‌شوند. متاسفانه از قول من نقل شده که به دنبال این هستم که فرهاد به استقلال نیاید اما مسئولان باشگاه می دانند که چه تلاشی کردم تا او به تهران بیاید و با مسئولان استقلال مذاکره کند.

قرار است امروز جلسه‌ای میان فتح‌الله‌زاده و فرهاد مجیدی برگزار شود و طی آن در خصوص بازگشت شماره 7 استقلال تصمیم گیری نهایی اتخاذ گردد./ش

فارس
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۶:۲۳
خدا چه قدرتوخوبی ...............................

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 28 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:12 äæíÓäÏå دل آرام??


حسن اشجاری امروز قراردادش را با استقلال به مدت نیم فصل در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

اشجاری بازیکن سپاهان بود که از این باشگاه در نیم فصل جدا شد.

بعد از عباس محمدرضایی این دومین بازیکن استقلال است که جذب شده است.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

فرزاد حاتمي به استقلال پيوست

مهاجم تيم فوتبال تراکتور‌سازي با عقد قرارداد يک‌ساله به استقلال پيوست.

http://images.persianblog.ir/240513_ArxGlLNM.jpg

به نقل از فارس، فرزاد حاتمي مهاجم اسبق تيم‌هاي سپاهان و تراکتور‌سازي با عقد قرارداد يک ساله به عضويت تيم فوتبال استقلال درآمد.

اين بازيکن عصر امروز با مسئولان تيم استقلال پاي ميز مذاکره نشست و سرانجام براي نيم‌فصل دوم با اين تيم به توافق رسيد. علاوه بر حاتمي عباس محمد‌رضايي، حسن اشجاري و حجت چهارمحالي نيز به تيم استقلال پيوستند و مذاکرات در خصوص يک بازيکن بوليويايي همچنان ادامه دارد.

قرارداد حاتمي فردا در هيئت فوتبال تهران ثبت خواهد شد.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

همکاري استقلال و نفت در نقل و انتقالات

به احتمال فراوان 2 باشگاه استقلال و نفت تهران طي روزهاي آتي بر سر معاوضه بازيکنانشان با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Esteghlal_Logo_Official.png/250px-Esteghlal_Logo_Official.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/f/fb/Naft-tehran.jpg

به نقل از فارس، مسئولان 2 باشگاه استقلال و نفت طي روزهاي آينده بر سر معاوضه بازيکنانشان با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

بحث تعويض ميثم حسيني و امين منوچهري براي استقلالي ها کاملا جدي است. گفته مي شود تا روزهاي آينده مذاکرات جدي تر براي جا‌به جايي اين 2بازيکن آبي پوش با ساير باشگاه ها انجام خواهد شد.

يعقوب کريمي و ايمان موسوي، 2 بازيکن مدنظر استقلالي‌ها براي پوشيدن پيراهن آبي به حساب مي‌آيند و شايد امين منوچهري و ميثم حسيني در نيم فصل دوم با پيراهن نفت به ميدان برود.

ميلاد ميداودي ديگر بازيکني است که از جمع استقلالي‌ها جدا خواهد شد اما هنوز موفق به دريافت رضايتنامه از فتح‌الله‌زاده نشده است.

تاکنون عباس محمدرضايي، حسن اشجاري و حجت چهارمحالي براي حضور در استقلال قرارداد خود را رسمي کردند.



ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

فتح‌الله‌زاده: آماده جذب مجيدي هستيم

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: بر اساس وعده‌مان با هواداران، آماده‌ايم تا مجيدي را در نيم فصل جذب کنيم.


http://www.iranvij.ir/wp-content/uploads/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84-2.jpg

به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده درباره جلسه روز شنبه که ميان وي و سرمربي تيم استقلال برگزار شد اظهار داشت: نشست بسيار خوبي را برگزار کرديم و درباره شرايط تيم در نيم فصل و برنامه‌هاي آينده صحبت کرديم. ضمن اينکه بحث فهرست بازيکنان تيم براي ادامه رقابت ها هم از موارد اصلي طرح شده در جلسه بود.

وي ادامه داد: هنوز فهرست بازيکناني که از تيم جدا مي شوند قطعي نيست و تصميم گرفته شد تا پس از مشخص شدن نفراتي که چه به عنوان بازيکن داخلي و چه بازيکن خارجي به استقلال ملحق مي شوند، درباره فهرست کلي تيم و بازيکناني که احتمالا جدا مي شوند تصميم گيري نهايي انجام شود.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشي درباره وضعيت فرهاد مجيدي و احتمال بازگشتش به جمع آبي‌پوشان در نيم فصل عنوان کرد: همانطور که از قبل به هواداران عزيز و ميليوني استقلال وعده داده بوديم هم من و هم سرمربي تيم، آمادگي پذيرش مجيدي را داريم و مقدمات لازم را براي تحقق اين مساله فراهم کرده ايم.

وي تاکيد کرد: در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولي که به هوادارانش داده بود، با تمام وجود آماده جذب مجيدي است و هيچ مشکلي براي تحقق اين مهم وجود ندارد. اگر مجيدي تمايل به بازگشت به استقلال دارد اعلام آمادگي کند تا اقدامات بعدي در اين باره انجام شود و اين بازيکن ارزشمند در ادامه فصل به تيم کمک کند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين پرسش که اگر مجيدي قصد خداحافظي از دنياي بازي را داشته باشد چه تصميمي گرفته مي شود گفت: در صورتيکه مجيدي قصد خداحافظي را داشته باشد، باز هم به او در اين راه کمک مي کنيم تا انشاالله خداحافظي با شکوهي به پاس سال‌ها حضورش در پيراهن آبي برپا شود.




ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

حاتمي قرارداد خود را با استقلال ثبت کرد

مهاجم سابق تيم فوتبال تراکتورسازي امروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قرارداد يک ساله‌ونيمه خود را با استقلال ثبت کرد.

http://up.tractorfc.com/images/485farzad_hatami1.jpg

فرزاد حاتمي صبح امروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قرارداد يک ساله و نيمه خود را با استقلال ثبت کرد.

 به گزارش فارس، اين بازيکن در نيم فصل اول با پيراهن تراکتورسازي تبريز به ميدان مي رفت اما پس از مشکلاتي که برايش ايجاد شد با دريافت رضايتنامه تصميم به جدايي از اين تيم گرفت.


پيش از اين حاتمي در تراکتورسازي و سپاهان نيز سابقه همکاري با امير قلعه نويي را داشته است.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??

نقد و بررسي ويسنته آرزه، هافبک جديد استقلال

ويسنته آرزه، هافبک بوليويائي که بطور رسمي به باشگاه استقلال تهران پيوسته است، در 22 نوامبر سال 1985 در شهر سانتا کروز متولد شده است و هم‌اکنون 27 ساله است.



آرزه دوران حرفه‌اي خود را از سال 2007 و از باشگاه مرکر يونيورسيتي آمريکا آغاز کرد و در ادامه راهي تيم ونکوور وايت کپس در ليگ حرفه‌اي آمريکا (ام‌ال‌اس) شد و دو فصل پي‌درپي در اين تيم حضور داشت. آرزه در اغلب اوقات به عنوان يک بازيکن جانشين به ميدان مي‌آمد و جايگاه مستحکمي در تيم ونکوور وايت‌ کپس نداشت. او در مجموع دو طول دو فصل حضور خود در اين باشگاه 44 بار به ميدان رفت و يک گل نيز به ثمر رساند.

هافبک تازه‌وارد استقلال در سال 2010 راهي باشگاه آئوراي گواتمالا شد تا در ليگ حرفه‌اي اين کشور توپ بزند. نکته‌ي جالب در مورد آرزه آن است که او در طول مدت حضور خود در اين باشگاه گمنام نيز عمدتا نيمکت‌نشين بود و فقط 12 بازي از 29 بازي را در ترکيب اصلي حضور داشت. او در مجموع 29 بازي که با پيراهن اين تيم به ميدان رفت، موفق به زدن دو گل شد.

آرزه که کارنامه‌ي چندان قابل‌قبولي در گواتمالا نداشت، در اواخر سال 2010 راهي ليگ برتر مجارستان شد و به عضويت تيم ديوس‌گيور درآمد و به مدت دو سال در اين تيم حضور يافت. اوضاع هافبک بوليويائي در اين تيم که به هرترتيب يک تيک اروپائي محسوب مي‌شد بدتر از گذشته شد و اين بازيکن بيش از پيش نيمکت‌نشيني را تجربه کرد و بيش‌تر به عنوان بازيکن جانشين به ميدان آمد. او در مجموع 37 بازي، 19بار به عنوان بازيکن جانشين راهي ميدان شد و دو گل نيز به ثمر رساند.

آرزه در نهايت در سال 2012 به تيم شارلواي بلژيک رفت و يک فصل در اين تيم حضور داشت و در هر 4 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت به عنوان بازيکن جانشين راهي ميدان شد.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:54 äæíÓäÏå دل آرام??
[تصویر:  y5435_Untitled1.gif]

ادامه ی مطلب را ببینید:


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 23 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:32 äæíÓäÏå دل آرام??

 

هافبک بولیویایی تیم شارلوابلژیک به تیم فوتبال استقلال پیوست.
ویسنته ارزه بازیکن بولیویایی که عضوتیم شارلوای بلژیک بودامروز با باشگاه استقلال
قرارداد امضا کردورسما ابی پوش شد.

ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 21 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 22:32 äæíÓäÏå ??

 


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 20 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 15:3 äæíÓäÏå ??

یکی از سايت‌هاي اماراتي نوشت: «هواداران از حضور مجيدي در ورزشگاه خانگي الوصل تعجب کردند. مجيدي اعلام کرد تنها براي ديدن تمرينات اين تيم به آن‌جا رفته است نه چيز ديگري.» در واقع از همان لحظه ورود مجيدي به تمرينات الوصل اين شايعه قوت گرفت که اين بازيکن براي نيم فصل دوم ليگ امارات به الوصل خواهد پيوست. سال گذشته اين باشگاه پيشنهاد جدي خود را به مجيدي ارائه داد. در ابتداي امسال نيز الوصل خواهان جذب اين بازيکن بود. با آن‌که قانوني در امارات تصويب شده که باشگاه‌هاي اين کشور به دليل مسايل سياسي بازيکن ايراني جذب نکنند، مسئولان الوصل به مجيدي اعلام کردند راهکاري براي حل اين مشکل دارند. اما مهاجم ايراني سرانجام تصميم گرفت که به الوصل نرود. او پس از اين اتفاقات، سه‌شنبه به تمرين زردهاي دبي رفت و به تماشاي تمرينات اين تيم پرداخت. او يکي از تماشاگران بازی الوصل و دبی در لیگ امارات هم خواهد بود


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

مدافع جدید تیم استقلال عصر پنجشنبه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "حسن اشجاری" که چهارشنبه شب با قراردادی به مدت نیم فصل به استقلال پیوست، روز پنجشنبه در کنار چند بازیکن دیگر این تیم تمرین کرد. در این تمرین حنیف عمران زاده و هاشم بیگ زاده هم در این تمرین که زیر نظر امیر حاجی قاسم برگزار شد حضور داشتند.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

سید‌مهدی علوی معاون فرهنگی، اجتماعی باشگاه استقلال صبح امروز (جمعه) برای شرکت در مراسم سومین روز درگذشت غلامرضا ساجدی راهی رشت شد.

وی به نمایندگی از باشگاه استقلال در مراسم درگذشت جوان 21 ساله که پس از پایان دیدار داماش و استقلال جان خود را از دست داد شرکت خواهد کرد.

این مراسم از ساعت 14 تا 16 در مسجد امام‌حسن مجتبی(ع) در شهر رشت برگزار خواهد شد.

 

* بازیکن بولیویایی یکشنبه به تهران می‌آید

 

بویان زاییچ بازیکن 32 ساله اهل صربستان دو روز پیش وارد ایران شده و قرار است در تمرین تیم استقلال شرکت کند.

همچنین یک بازیکن بولیویایی که در لیگ بلژیک بازی می‌کرده به احتمال فراوان روز یکشنبه وارد تهران خواهد شد. مسئولان استقلال از معرفی نام این بازیکن جهت جلوگیری از پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها خودداری می‌کنند اما تکلیف حضور وی در این تیم، با وجود اعلام مسئولان استقلال هنوز مشخص نیست.

 

* تمرینات اختصاصی برای 6 بازیکن

 

سرمربی تیم استقلال برای چهار بازیکن این تیم تمرینات اختصاصی در نظر گرفت. کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، هاشم بیگ‌زاده، حنیف عمران‌زاده، عباس محمد‌رضایی و حسن اشجاری 6 بازیکنی بودند که در تعطیلات، تمرینات اختصاصی را پشت‌سر گذاشتند.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

تکلیف بازیکنان جدیدتان چه شد؟

یک بازیکن صربستانی به تهران آمده و یک بازیکن دیگر از کشور بولیوی قرار است روز یکشنبه به تهران بیاید. البته او در لیگ بلژیک بازی می‌کرده و هفته گذشته آخرین بازی خود را برای تیمش انجام داد اما اجازه بدهید فعلاً اسمی از او نیاورم.

تکلیف لیست مازاد استقلال چه شد؟

هنوز جلسه‌ای با سرمربی تیم نگذاشتم و فردا باید با او صحبت کنم و جمع‌بندی نهایی را انجام دهیم.

حضور عماد‌رضا منتفی شده است؟

این بازیکن مدنظر امیرقلعه‌نویی است ولی فعلا در حال مذاکره هستیم. باید تیممان را تا آخر هفته ببندیم تا برای بازی مقابل سایپا در جام‌حذفی آماده شویم.

جدایی میداوودی قطعی شده؟

هنوز جدایی او قطعی نیست هر چند دو سه تیم خواهان جذب این بازیکن هستند اما فعلا در خصوص او تصمیم نگرفته‌ایم.

از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ نترسیدید؟

هر سه تیمی که با ما هم گروه شدند قهرمانی آسیا را به دست آوردند. شاید برای آنها گروه مرگ باشد اما برای ما گروه زندگی است. من هم از این گروه نترسیدم چون الهلال را می‌‌شناسیم و با الریان هم سال گذشته بازی کردیم. شانس در قرعه‌کشی با ما یار نبوده ولی باید خوب کار کنیم.

می‌دانید که از همین حالا تیم‌های عربی برای جذب بازیکنان میلیون‌دلاری اقدام می‌کنند؟

متأسفانه ما جوی را به راه انداختیم که بازیکنان تیم‌های ما میلیاردی هستند و ذهن جامعه را منفی کردیم اما هیچ وقت نمی‌گوییم که تیم‌های رقیب ما در آسیا چه می‌کنند. هزینه بازیکنان استقلال مجموعا 9 میلیارد شده اما الهلال 70 میلیارد و العین بالای 60 میلیارد برای بازیکنانش هزینه می‌کند چگونه تیم 70 میلیاردی را با تیم 9 میلیاردی شکست دهیم اما جالب است که محکوم به برد هم هستیم. این فقط مختص استقلال نیست و سپاهان و تراکتور‌سازی هم با همین شرایط باید به مصاف حریفان بروند. بروید و تحقیق کنید که العین چه زیرساخت‌هایی دارد البته من توجیحی نمی‌پذیرم و به بازیکنان هم گفته‌ام که باید از این گروه صعود کنید ولی واقعیت این است که امکانات اصلا برابری نمی‌کند.

ایمون زاید مدعی شده اگر استقلال 10 میلیارد هم بدهد به این تیم نمی‌آید؟

این بازیکن هنوز گیج است. مگر او تعیین می‌کند که چه باشگاهی او را بخواهد. زاید یک دیپورتی است و من یک میلیون می‌دهم که اسم استقلال را نیاورد!

فارس: با جانواریو هم که فسخ قرارداد کردید؟

او بازیکن دوست‌داشتنی است و در کمال دوستی با او خداحافظی کردیم و از او خواستم که آخر فصل برای شرکت در جشن قهرمانی به ایران بیاید.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

حنیف عمران زاده درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در گروه مرگ قرار گرفتیم. الهلال،العین و الریان از هر نظر حرفه ای هستند و نجومی پول خرج می کنند.
وی افزود:دلیلی ندارد از حریفان بترسیم زیرا آنها هم از نام استقلال می ترسند. دو ستاره بر سینه داریم که حریفان از این دو ستاره می ترسند. باید با برنامه و حرفه ای وارد بازی ها شویم تا به عنوان نماینده ایران نتایج قابل قبولی را به دست آوریم. به طور حتم کادر فنی برای آسیا برنامه ریزی ویژه ای خواهد کرد.
مدافع استقلال در باره عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر عنوان کرد:هدف ما قهرمانی در آخر لیگ است و بازی به بازی پیش می رویم. قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و به قهرمان آن جام نمی دهند. با توجه به برخی مشکلات که وجود داشت در نیم فصل اول با تلاش مدیریت ،درایت کادر فنی و تلاش بچه ها نتایج خوبی به دست آوردیم.
عمران زاده افزود:تلاش می کنیم برای شروع نیم فصل دوم از هر نظر آماده شویم البته در تعطیلات نیم فصل باید در جام حذفی به مصاف سایپا برویم و با شکست این تیم اولین قدم در این جام را محکم برداریم.
وی درباره آخرین وضعیت خود گفت:در تعطیلی تمرینات ،همراه چند بازیکن دیگر اختصاصی تمرین کردم و تلاش می کنم هر چه سریعتراز شرایط بازی برخوردار شوم.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست ویژه ای تکلیف بازیکنان مازاد و جدید این تیم را مشخص خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول لیگ دوازدهم با شکست برابر داماش گیلان عنوان قهرمانی را از دست داد، قصد دارد با ترمیم نقاط ضعفش در نیم فصل دوم حضور پیدا کند. ضمن اینکه مسئولان این تیم پس از مشخص شدن قرعه آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا به فکر پوشش نقاط ضعف خود هستند.

به همین خاطر قرار است اوایل هفته پیش رو جلسه ای بین علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی برگزار و طی آن تکلیف بازیکنان مازاد این تیم مشخص شود. ضمن اینکه سرمربی آبی پوشان فهرستی از بازیکنان مد نظرش را در اختیار مدیرعامل قرار خواهد داد تا نسبت به جذب آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

استقلال در اولین روزهای نقل و انتقالات نیم فصل دوم حسن اشجاری بازیکن سابق تیم های ذوب آهن، استیل آذین و ملوان را به خدمت گرفته است. از سوی میلاد میداودی مهاجم ناراضی آبی پوشان از جمله بازیکنانی است که صحبت هایی در مورد انتقالش به پیکان مطرح می شود. قرار است در این نشست در مورد این بازیکن هم تصمیم گیری شود.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??

هافبک تیم استقلال گفت:حریفان آسیایی از بازی در ورزشگاه آزادی وحشت دارند. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،سیاوش اکبرپور درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:ما در گروه سختی قرار گرفته ایم.البته کار برای حریفان ما سخت تر است زیرا از نام بزرگ استقلال و قدرت آن با خبرند و می دانند در آخرین رنکینگ تیم های آسیایی ،استقلال در رده چهارم قرار دارد.این نشان دهند توان تیم ماست. وی ادامه داد:حریفان آسیایی از ورزشگاه آزادی وحشت دارند و این موضوع می تواند در بازی های خانگی به کمک ما بیاید.باید تلاش کنیم و با برنامه ریزی حرفه ای به لیگ قهرمانان ورود کنیم. اکبرپوردرباره وضعیت استقلال در آستانه شروع بازی های جام حذفی گفت:خوشبختانه محمدرضایی و اشجاری به جمع ما اضافه شدند.آنها بازیکنان بزرگی هستند.دو بازیکن خارجی هم قرار است به جمع ما اضافه شوند.به نظرم در نیم فصل دوم،از شرایط بهتری برخوردار می شویم و مدعی قهرمانی در سه جام هستیم.


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 17:7 äæíÓäÏå دل آرام??
*تیم پرسپولیس دریک مسابقه موفق شد سه بار دروازه حریف رابازکند.این بازی چندگل داشته است؟ جواب:7=3+4 .........*بازیکن تیمی مقابل پرسپولیس هت تریک کرده است.سایر بازیکنان این تیم چندگل به ثمر رساندند؟جواب: 4-3=7
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??
استقلالیه میره پیش فالگیر ومیگه:تیم ما امسال چندتا به پرسپولیس میزنه؟ پیشگو کمی فکر میکنه ومیگه:والا تعدادش اونقدر زیاده که توی فنجون جا نمیشه.باید تو پارچ ببینم!(می بینم که خبری از پرسپولیسی ها نیست!امیدوارم با همین مطلب غیرتشون جریحه داربشه و بیان عضو بشن!)
ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??

ابی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق میورزم که استقلالیم 

اسمان گفتا زقرمزخالیم/'گرسرم را از تنم سازی جدا/بازمیگویم که استقلالیم..........


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه/زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه.....


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??
هواداران به پا خیزید ازامروز/حمایت کنید ازتیم پیروز
طرفداران ابی کوه وارند/همیشه رنگ دریا دوست دارند
طرفداران قرمز درزوال اند/که میدانی زقومی بیخیالند
طرفداران قرمز یک حسودند/نمیدانی مگر بی کاره بودند
بیا ماهم به قرمز ها بخندیم/ودرهارا به رویشان ببندیم.........


ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??

قسم به هر چی مرده / پرسپولیسی نامرده

قسم به هر چی تیمه / پرسپولیسی یتیمه

قسم به هر چی عشقه / تیم ابی با عشقه.

.

به نظر شما نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس چگونه است؟

۱٫گزینه ۲

۲٫ گزینه ۳

۳٫گزینه ۴

۴ برد استقلال !



ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 17 آذر 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 13:5 äæíÓäÏå دل آرام??
Pink girls

----->